Gezondheid alle pijlers

meer drinken of juist niet??

09-01-2011 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Sinds vanmorgen krijg ik na het drinken juist meer dorst, en moet ik ineens heel nodig naar de wc. Als ik een paar slokken water drink, dan krijg ik nog meer dorst en na die paar slokken moet ik ineens heel erg nodig plassen, terwijl ik dat daarvoor niet moest. Moet ik gewoon zoals altijd blijven drinken, of nu juist meer, of toch iets minder?

Ik weet het niet meer, ik hoop dat jullie kunnen helpen, voel me nu ook duizelig en veel hoofdpijn trouwens.
Sinds vanmorgen...en je weet het nu al niet meer? *kijkt bedenkelijk*

Ik zou gewoon drinken wat je normaal gesproken ook op een dag drinkt en er niet zo op focussen.
ik bedoelde daarmee eigenlijk dat ik niet meer weet wat ik er mee moet doen ;) :P

dankej voor t advies, hoop dat het echt gauw overgaat
Ik weet niet wat je normaal drinkt, maar is dit niet gewoon de voorbode van een griepje oid.

Natuurlijk is voldoende drinken wel belangrijk zie het voedingscentrum voor de richtlijn.

http://www.voedingscentru ... eveel-heb-je-nodig-1.aspx
Okee, het klonk zo wanhopig, maar dat is gelukkig dus niet zo. Misschien heb je wel veel zout gegeten of toch een griepje/beestje. Gewoon lekker drinken, maar ook blijven eten want anders ga je misschien van je stokje!
Lijkt een beetje op de voorbode van diabetes. Laat je er eens op onderzoeken, dan weet je zeker of er iets aan de hand is.
In de gaten houden hoeveel je drinkt 1 1/2 liter per dag is voldoende. Meer is een belasting voor je nieren. Volgens mij is half nederland ziek, dus misschien is het een voorbode.
quote:vlinder72 schreef op 09 januari 2011 @ 19:44:

In de gaten houden hoeveel je drinkt 1 1/2 liter per dag is voldoende. Meer is een belasting voor je nieren. Volgens mij is half nederland ziek, dus misschien is het een voorbode.Volgens mij is 1 1/2 liter het minimum, geen maximum.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Cateautje schreef op 09 januari 2011 @ 19:41:

Lijkt een beetje op de voorbode van diabetes. Laat je er eens op onderzoeken, dan weet je zeker of er iets aan de hand is.Ze heeft één dag dorst! Gaat een beetje ver om dit dan te roepen...
quote:HEMAlover schreef op 09 januari 2011 @ 20:49:

[...]

Ze heeft één dag dorst! Gaat een beetje ver om dit dan te roepen...dubbel
quote:HEMAlover schreef op 09 januari 2011 @ 20:49:

[...]

Ze heeft één dag dorst! Gaat een beetje ver om dit dan te roepen...Dan weet ze in ieder geval waar ze rekening mee kan houden als het langer gaat duren. Ik ROEP overigens niet.
hey dankjulliewel.. Ik heb er maar 3 dagen last van gehad en daarna ben ik verkouden geworden en dat is pas sinds gisteren over. Was dus denk ik idd de voorbode van een gripeje.

thenkss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven