Gezondheid alle pijlers

Meer mensen geveld door griep?

10-09-2010 09:03 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op het werk heerst het, meerdere collega's ziek en ook de kinderen waar we mee werken blijven thuis. Ik hoorde ook al dat het in het westen van het land op een epidemie , begint te lijken of is dat een beetje overdreven?

Ik voel me ook een beetje ziek, zwak en misselijk maar ga t iig wel proberen vandaag.
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Ik heb veel last van mn buik gehad, collega's hadden het ook en mn oma is er ook al een week door geveld. Maar dat is toch eigenlijk bijna altijd in september?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Mijn man was deze week zo verschrikkelijk verkouden en voelde zich hartstikke lamlendig... Ik ben er (tot nu toe) nog van verschoond gebleven, goddank...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik had wel het idee dat er hier wat rondwaait.

Onverklaarbare spierpijn en moeier dan normaal.

Ik merk het iig snel genoeg als er echt wat rondwaait. Ik reis veel met het OV en breng dan lekker de virusjes mee naar huis voor mijn vriend.
Heb ook het idee dat het heerst...Maar is denk ik niet zo gek met de verandering van het weer e.d.?

Voel me zelf ook niet goed :-S
Ik heb hier (westen, ong. 100 werknemers) nog niemand gehoord die geveld is door de griep.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb van de week ook een dag in bed gelegen,ontzettend verkouden branderige keel spierpijn door het hele lichaam. En ontieglijk moe. Kan ook niet anders met dit weer,september de

R zit weer in de maand.
*
quote:Superhuisvrouw schreef op 10 september 2010 @ 09:16:

Kan ook niet anders met dit weer,september de

R zit weer in de maand.Klazien-uut-Zalk wijsheid. En nu? Levertraan slikken? Multivitaminepillen nemen zodat het niet meer uit maakt welke letter er in de maand zit?
Ik begin ook vreselijk verkouden te worden, en dat wil ik niet want morgen heb ik een bruiloft waar ik zoveel zin in heb
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Biekkie schreef op 10 september 2010 @ 09:21:

Mijn middelste heeft nog steeds buikpijn en koppijn,die is al 11 dagen thuis...Oh jee... 11 dagen... toen zat de R helemaal nog niet in de maand!!!
en ik denk dat het meer verkoudheid is waar mensen ziek van zijn dan griep.

http://www.degrotegriepmeting.nl/
Ik hoor weinig mensen klagen. Wel wat verkouden mensen, en van onze afdeling (25 man) is er van de week 1 thuisgebleven.
*
Ik ben al bijna 3 weken verkouden! Niet zo erg meer als de eerste week, toen had ik een onwijs zere keel, en een zeer hoofd door de overdosis snot. Traanogen, loopneus, dodelijk vermoeiend... ik dacht toen ook dat ik grieperig was, maar google leerde me dat ik gewoon flink verkouden was (schijnt nogal eens door elkaar te worden gehaald)

Nu nog steeds volle neus en wat hoesten, maar voel me niet meer zo beroerd gelukkig!

Stomen, neusspray, keelsnoepjes, stomen, gorgelen met zout water, ui naast bed, stomen....
quote:himalaya schreef op 10 september 2010 @ 09:22:

[...]

Klazien-uut-Zalk wijsheid. En nu? Levertraan slikken? Multivitaminepillen nemen zodat het niet meer uit maakt welke letter er in de maand zit?Jij weet wel welke maand het is maar je lichaam niet,en is waarschijnlijk nog steeds te bloot gekleed. Hierdoor blijft je thermostaat niet gelijkmatig.
Nou griep zal het niet direct zijn maar hier in het westen wel 3 van de 6 mensen op mijn werkkamer thuis met zware verkoudheid. Mijn hoofd begint oo al snotterig te worden
Ja, hier eentje met keelpijn en snotterig, eentje met keelpijn, snot en koorts, mijn moeder snot en koorts en ik sinds een dag of wat keelpijn maar ik ontken het gewoon
Je bent gewoon zwanger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Waarom word ik áltijd ziek in mijn eigen tijd ? Waarschijnlijk geen griep, maar wel een zware verkoudheid met spierpijn en vermoeidheid.

Woensdagavond errug snotterig, maar de buurman was aan het hooien, en ik heb tenslotte al hooikoorts.

Gisteren de stad in, onderweg maar snotterlapjes gekocht, 's avonds strontberoerd. Insmeren met arnica-massageolie, maar toch spierpijn.

Kl*te nacht gehad, nu zielig en snotterig hangend op de bank, switchend tussen de Duitse televisie ("Frauentausch") en de computer. Die computer gaat zometeen uit, te vermoeiend.

Ik neem nog een ibuprofennetje en ga lekker hangen met thee en kaneelkoekjes. Om 15:00 uur moet ik de deur uit, Moppekind van school halen, maar ik heb ábsoluut geen zin.
quote:Fame schreef op 10 september 2010 @ 09:51:

Je bent gewoon zwanger!zwangeR.... ja, ik denk het ook!
Mal, gorgelen met sinaasappelsap ( klinkt raar maar door te gorgelen met sinaasappelsap neemt je lijf de vitamine c sneller op)

Veel drinken ( heel veel)
D'r heerst in ieder geval een soort van kortstondige verkoudheid met flinke spierpijn.

Hier thuis heeft de helft er last van gehad (ik zelf niet eens, terwijl ik anders altijd de eerste ben!)

In de klas van m'n oudste waren ook veel kinderen ziek met dezelfde symptonen, maar een dag of twee en dan gaat het weer prima lijkt..
Dan hoop ik maar dat ik die kortstondige heb......
Ik ben een drie dagen geveld geweest. Kon niks binnenhouden, hoofdpijn, spierpijn, rillerig, verhoging. Niet verkouden, dat dan weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven