Gezondheid alle pijlers

menstruatie blijft al een jaar uit na bevalling??

20-01-2014 15:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het al zegt ben ik al bijna een jaar niet ongesteld geworden na mn bevalling(28-1-2013). 4 maanden na mn bevalling heb ik 2 x de prikpil gehad maar in juni de laatste prik! En nog steeds dus niets noppes nada.

Begin me nu wel een btje zorgen te maken.

Zwanger ben ik denk ik niet, geen klachten en test was negatief ( ik weet dat na 3 maanden de waardes veranderen dus dat een test dan zoiezo negatief is) maar dat denk ik echt niet...

Moet ik me zorgen maken?

Groetjes A
Ok, dus 4 maanden niet ongesteld (heel normaal) en toen niet ongesteld door de prikpil is normaal. Nu 6 maanden na de prikpil niet meer ongesteld lijkt me lang, maar daar staat het ding wel om bekend toch? Heb je al eerder een prikpil gehad en hoe lang duurde het toen?
Ik las dat het wel tot een jaar kan duren voor je menstruatie na een prikpil weer op gang komt. Nog maximaal een half jaar dus voor het zorgelijk wordt.
Geef je borstvoeding?
Ik ben drie maanden geleden weer begonnen met de pil. Ik ben 1 keer redelijk normaal ongesteld geworden, maar nu vrijwel niet. Paar druppels. Voor de zekerheid test gedaan maar gelukkig negatief. Ik wacht het maar even af tot volgende periode .
Prikpil staat er om bekend dat de menstruatie op zich kan laten wachten.
Nee nog nooit de prikpil verder gehad dat zijn de enige 2 keren! Ik mocht ook beginnen met de prikpil terwijl ik dus nog niet ongesteld geweest was..
Het hoeft niets te betekenen en kan inderdaad wegblijven door volledige borstvoeding te geven of de prikpil. Zou voor de zekerheid toch even overleggen met de huisarts, ook al is het misschien alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
Geef geen borstvoeding trouwens! Na een maand moeten stoppen omdat ik geen goede voeding had.
Ja, maar ná de prikpil kan het tot 18 maanden duren voordat de menstruatie weer normaal doorkomt. Of je nou jaren de prikpil had of maar 2 keer.
Serieus? ? Wat een troep! Ik zal morgen ff bellen met de ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven