Zoals de titel het al zegt ben ik al bijna een jaar niet ongesteld geworden na mn bevalling(28-1-2013). 4 maanden na mn bevalling heb ik 2 x de prikpil gehad maar in juni de laatste prik! En nog steeds dus niets noppes nada.
Begin me nu wel een btje zorgen te maken.
Zwanger ben ik denk ik niet, geen klachten en test was negatief ( ik weet dat na 3 maanden de waardes veranderen dus dat een test dan zoiezo negatief is) maar dat denk ik echt niet...
Ok, dus 4 maanden niet ongesteld (heel normaal) en toen niet ongesteld door de prikpil is normaal. Nu 6 maanden na de prikpil niet meer ongesteld lijkt me lang, maar daar staat het ding wel om bekend toch? Heb je al eerder een prikpil gehad en hoe lang duurde het toen?
Anoniem_154077
maandag 20 januari 2014 om 15:38
Ik las dat het wel tot een jaar kan duren voor je menstruatie na een prikpil weer op gang komt. Nog maximaal een half jaar dus voor het zorgelijk wordt.
Ik ben drie maanden geleden weer begonnen met de pil. Ik ben 1 keer redelijk normaal ongesteld geworden, maar nu vrijwel niet. Paar druppels. Voor de zekerheid test gedaan maar gelukkig negatief. Ik wacht het maar even af tot volgende periode .
Nee nog nooit de prikpil verder gehad dat zijn de enige 2 keren! Ik mocht ook beginnen met de prikpil terwijl ik dus nog niet ongesteld geweest was..
Anoniem_176931
maandag 20 januari 2014 om 15:44
Het hoeft niets te betekenen en kan inderdaad wegblijven door volledige borstvoeding te geven of de prikpil. Zou voor de zekerheid toch even overleggen met de huisarts, ook al is het misschien alleen maar voor je eigen gemoedsrust.