Gezondheid alle pijlers

Menstruatie-blues...

26-03-2013 02:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Midden in de nacht, kan moeilijk slapen. Opgerold in bed, kruik tegen mijn buik tegen de krampen. Borsten die pijn doen. Overdag houdt een tampon het amper een uur. Net opgestaan, ik voel het lopen, snel op mijn krukken naar het toilet maar het was al te laat. Niemand om tegen de klagen, dus ik begin een nieuw onderwerp onder de titel "Menstruatie-blues". Wat is jouw menstruatie-blues? Ik pak nog een stukje chocola!
Elke maand een dag kotsen. Een paar uur nadat mijn menstruatie begint word ik misselijk en worden alle geuren heel scherp. Op zo'n moment kan ik van iedere geur gaan overgeven en het duurt wel een paar uur voor ik kan stoppen met droog overgeven. Het enige dat zou kunnen helpen is aan de pil gaan, maar dat wil ik niet vanwege de bijwerkingen.
umm dat ik geen chocolade heb!

ik ben nog wakker omdat ik niet kan slapen door mijn whiplash :( maar zou nu een moord doen voor een stukje chocolade.

mijn menstruatie blues is het feit dat het bij mij altijd zoo lang aanhoudt! mweeh
Gebruik je een anticonceptiepil TO? Heb je er al eens over nagedacht om deze continue door te slikken? Google het maar eens.

Totaal onnodig om je lichaam iedere maand zo'n opdonder te geven.
Jaa, had ik ook altijd! Duurde bij mij 9 a 10 dagen, zo erg kramp dat ik niet meer recht kon lopen, dat ik er misselijk van werd, hoofdpijn/rugpijn... En natuurlijk zo emotioneel als maar kan, huilbuien, vreetbuien... Oh en dat doorlekken, verschrikkelijk... En toen maar, op advies van de HA, een mirena spiraal laten zetten, nu heb ik nergens meer last van
Zelf heb ik er nooit last van gehad, maar mijn dochter wel. Sinds zij de anticonceptiepil gebruikt heeft ze nergens meer last van. Ook niet van de bijwerkingen.
Geen last meer van. Ik heb genoeg kinderen, ben bijna 40 en was het zat iedere maand krom te liggen. Nieuw methode, baarmoederslijmvlies weg laten branden dmv Nova sure. Niet meer dan 1 dag ongesteld en kan af met inlegkruisje.
In bed liggen met 10 pijnstillers, kruiken en een kotsemmer. En alleen maar denken "Was ik maar een man, was ik maar een man, was ik maar een man!"
Duizelig, doodmoe, humeurig en heb nu als lunch alleen al 5 pannekoeken en een maaltijdsalade op!!

Zonder pil was het helemaal niet te harden.

Ik wilde dat ik ook genoeg lef had voor de Nova sure methode
Oh en vergeet het regelmatig flauwvallen niet
doorgelekt op mijn werk bahbahbahbah
flauwvallen echt eldiabonita? Oei, dat heb ik nog nooit gehad. Hoe komt dat dan? Bloedarmoede of zo?
quote:ilsehgl schreef op 26 maart 2013 @ 22:49:

flauwvallen echt eldiabonita? Oei, dat heb ik nog nooit gehad. Hoe komt dat dan? Bloedarmoede of zo?Veel bloedverlies
ben je ook ongesteld nu? dag twee hier, meest heftige..om het uur rennen naar de WC (en met een beenprothese is rennen niet mijn sterkste kant, lol)
Hier nu dag 2 ..

Gebruik om de 2 uur een super plus tampon.

Hele dag verplicht op de bank zitten en proberen een boek te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven