Menstruatie-blues...
dinsdag 26 maart 2013 om 02:00
Midden in de nacht, kan moeilijk slapen. Opgerold in bed, kruik tegen mijn buik tegen de krampen. Borsten die pijn doen. Overdag houdt een tampon het amper een uur. Net opgestaan, ik voel het lopen, snel op mijn krukken naar het toilet maar het was al te laat. Niemand om tegen de klagen, dus ik begin een nieuw onderwerp onder de titel "Menstruatie-blues". Wat is jouw menstruatie-blues? Ik pak nog een stukje chocola!
dinsdag 26 maart 2013 om 02:16
Elke maand een dag kotsen. Een paar uur nadat mijn menstruatie begint word ik misselijk en worden alle geuren heel scherp. Op zo'n moment kan ik van iedere geur gaan overgeven en het duurt wel een paar uur voor ik kan stoppen met droog overgeven. Het enige dat zou kunnen helpen is aan de pil gaan, maar dat wil ik niet vanwege de bijwerkingen.
dinsdag 26 maart 2013 om 08:08
Jaa, had ik ook altijd! Duurde bij mij 9 a 10 dagen, zo erg kramp dat ik niet meer recht kon lopen, dat ik er misselijk van werd, hoofdpijn/rugpijn... En natuurlijk zo emotioneel als maar kan, huilbuien, vreetbuien... Oh en dat doorlekken, verschrikkelijk... En toen maar, op advies van de HA, een mirena spiraal laten zetten, nu heb ik nergens meer last van