Gezondheid alle pijlers

Menstruatie van ruim 2 weken...

29-09-2010 21:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik gestopt ben met de pil (bijna 3 jaar geleden) is mijn menstruatie nooit regelmatig geweest. Het is altijd maar weer afvragen wanneer ik ongesteld moet worden.En als ik het ben,duurt het vaak ruim 2 weken. Het komt langzaam op gang, dan stopt het een paar dagen, en dan is het heel hevig. Dan mag ik hopen dat ik 2 weken niet ongesteld ben en dan begint het weer van voren af aan..

Is er iemand die ditverschijnsel kent? En is er een manier om er regelmaat in te brengen? Ik wil liever geen pil meer slikken.. Ik heb zo'n 15 jaar de pil geslikt en ben er wel een beetje klaar mee..

Of moet ik hier toch voor naar de huisarts..
Tja, ik zou toch maar even langs de huisarts gaan. Er kunnen zoveel redenen voor zijn. Heb je trouwens wel eens aan de Mirena gedacht? Minder hormonen dan de pil en als je geluk hebt helemaal geen menstruatie meer na een tijdje.
hier het zelfde probleem......ik heb de mirena hier liggen maar ik durf niet zo goed, bang voor wat de hormonen met me doen. maar dit is ook niks.....
Mirena is fantastisch! Even doorbijten was het voor mij maar ik ben al sinds begin/half maart niet meer ongeteld geweest! Goed, hier zijn genoeg topics over.
Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik weet niet of je een kinderwens hebt, maar als je die wel hebt zou ik toch aar eens eventjes verder laten kijken. Bij mij zijn de eierstokreserves aan het opraken, waardoor ik dus bijna geen kans meer heb op een spontane zwangerschap. Het heeft allemaal met hormonen te maken. Mijn advies is dus ermee naar de dokter te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven