Menstruatie..
vrijdag 25 december 2009 om 12:14
Hoi.
Ik heb een vraag. Ik moest maandag ongesteld worden, alleen werd ik het heel weinig en kwam het moeilijk op gang. Normaal ben ik het van maandag tot donderdag. Maar nu ben ik het nog steeds. Het is niet heel hevig, maar het lijkt maar niet te stoppen!
Ik ben aan de pil al 2 jaar en ik heb hier nog nooit last van gehad.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
Groetjes.
Ik heb een vraag. Ik moest maandag ongesteld worden, alleen werd ik het heel weinig en kwam het moeilijk op gang. Normaal ben ik het van maandag tot donderdag. Maar nu ben ik het nog steeds. Het is niet heel hevig, maar het lijkt maar niet te stoppen!
Ik ben aan de pil al 2 jaar en ik heb hier nog nooit last van gehad.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
Groetjes.
vrijdag 25 december 2009 om 12:25

vrijdag 25 december 2009 om 12:32
vrijdag 25 december 2009 om 12:32
vrijdag 25 december 2009 om 12:34
vrijdag 25 december 2009 om 12:37
quote:Pannetje schreef op 25 december 2009 @ 12:34:
Dan nog even een ongesteld vraagje van mij.
De laatste maanden ben ik veel heviger ongesteld dan (als?) vroeger.
Ik verlies echt helderrood bloed en meer dan vroeger.
Ik slik geen pik oid...
Is het normaal dat de menstruatie erger wordt in de loop van de jaren?En hiervoor zou ik dus wel even naar de dokter gaan. Niet om nou direct te zeggen dat er wat mis is, helemaal niet. Maar bij zo'n veranderingen laat ik het wel graag even nakijken.
Dan nog even een ongesteld vraagje van mij.
De laatste maanden ben ik veel heviger ongesteld dan (als?) vroeger.
Ik verlies echt helderrood bloed en meer dan vroeger.
Ik slik geen pik oid...
Is het normaal dat de menstruatie erger wordt in de loop van de jaren?En hiervoor zou ik dus wel even naar de dokter gaan. Niet om nou direct te zeggen dat er wat mis is, helemaal niet. Maar bij zo'n veranderingen laat ik het wel graag even nakijken.
Ja, dat vind ik echt.
vrijdag 25 december 2009 om 12:39
quote:Mamasaar schreef op 25 december 2009 @ 12:37:
[...]
En hiervoor zou ik dus wel even naar de dokter gaan. Niet om nou direct te zeggen dat er wat mis is, helemaal niet. Maar bij zo'n veranderingen laat ik het wel graag even nakijken.
Ik heb geen pijn of iets dergelijks hoor, maar verlies dus meer bloed.
Het is helderrood met slijm (lekker verhaal). Vroeger was het bloed donkerderderder..
[...]
En hiervoor zou ik dus wel even naar de dokter gaan. Niet om nou direct te zeggen dat er wat mis is, helemaal niet. Maar bij zo'n veranderingen laat ik het wel graag even nakijken.
Het is helderrood met slijm (lekker verhaal). Vroeger was het bloed donkerderderder..
vrijdag 25 december 2009 om 12:40
quote:Pannetje schreef op 25 december 2009 @ 12:39:
[...]
Het is helderrood met slijm (lekker verhaal). Vroeger was het bloed donkerderderder..Kan natuurlijk heel goed met hormonen te maken hebben die zo lekker in je lijf rondzwerven, maar ik zou het even laten nakijken/navragen bij je huisarts.
[...]
Het is helderrood met slijm (lekker verhaal). Vroeger was het bloed donkerderderder..Kan natuurlijk heel goed met hormonen te maken hebben die zo lekker in je lijf rondzwerven, maar ik zou het even laten nakijken/navragen bij je huisarts.
Ja, dat vind ik echt.
vrijdag 25 december 2009 om 12:42
quote:Mamasaar schreef op 25 december 2009 @ 12:40:
[...]
Kan natuurlijk heel goed met hormonen te maken hebben die zo lekker in je lijf rondzwerven, maar ik zou het even laten nakijken/navragen bij je huisarts.
Het is begonnen sinds ik mijn nieuwe vriend heb ontmoet.
Ik heb soms het idee dat mijn lijf nu pas op gang komt..dat het eindelijk denkt: heej....potentiele zaaddonor! Alle hens aan denk
Ik wil geen kinderen, maar dat weet mijn baarmoeder natuurlijk niet..haha
[...]
Kan natuurlijk heel goed met hormonen te maken hebben die zo lekker in je lijf rondzwerven, maar ik zou het even laten nakijken/navragen bij je huisarts.
Ik heb soms het idee dat mijn lijf nu pas op gang komt..dat het eindelijk denkt: heej....potentiele zaaddonor! Alle hens aan denk
vrijdag 25 december 2009 om 12:53
quote:Pannetje schreef op 25 december 2009 @ 12:42:
[...]
[...]
Ja, dat vind ik echt.