Microgynon 30/20
zaterdag 22 augustus 2015 om 22:55
Ik heb jarenlang de microgynon 30 gehad en vorig jaar ben ik overgestapt op de microgynon 20, omdat ik gelezen had dat deze pil minder hormonen bevat. Ik heb hem ongeveer 10 maanden geslikt en ik kreeg steeds last van tussentijdse bloedingen en soms werd ik gewoon helemaal niet ongesteld, terwijl ik daar met de microgynon 30 nooit last van heb gehad. Wat ik ook merkte is dat ik opeens twee cupmaten kleiner heb!! Hier ben ik helemaal niet blij mee, want mijn borsten zijn hierdoor ook meer gaan hangen (door vel te veel) Nu ben ik vorige week weer begonnen met de microgynon 30.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt met wisselen van pil of stoppen met de microgynon 30? En denken jullie dat ik nu weer mijn oorspronkelijke cupmaat terug krijg? En hoe lang zal het ongeveer duren voordat alles weer zoals eerst was? Menstruatie etc. Kan hier verder niks over vinden op internet!
Alvast bedankt!
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt met wisselen van pil of stoppen met de microgynon 30? En denken jullie dat ik nu weer mijn oorspronkelijke cupmaat terug krijg? En hoe lang zal het ongeveer duren voordat alles weer zoals eerst was? Menstruatie etc. Kan hier verder niks over vinden op internet!
Alvast bedankt!
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:51
quote:lichtpuntjes schreef op 22 augustus 2015 @ 23:31:
Merkten jullie ook zo'n extreem verschil in cupmaat? Zit me echt dwars!Het kan zijn dat je borsten zijn gaan groeien door de hoeveelheid hormonen in de microgynon 30 en dat door het gebrek aan die hormonen je borsten hun eigen formaat weer aannemen? Borsten die krimpen staat trouwens wel als bijwerking in de bijsluiter van de microgynon.
Merkten jullie ook zo'n extreem verschil in cupmaat? Zit me echt dwars!Het kan zijn dat je borsten zijn gaan groeien door de hoeveelheid hormonen in de microgynon 30 en dat door het gebrek aan die hormonen je borsten hun eigen formaat weer aannemen? Borsten die krimpen staat trouwens wel als bijwerking in de bijsluiter van de microgynon.
*prik*