Gezondheid alle pijlers

Mijn belevenis..

01-02-2014 12:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Voor het eerst op deze site, ik ben een vrouw van 41 jaar, getrouwd en twee kinderen een zoon van 16 en een dochter van 14 jaar en een lieve man.

Ik zal jullie even in het kort uitleggen wat mij twee maanden geleden is overkomen.

Ik heb al jaren last van angstaanvallen in hevige mate, nadat ik bij mijn huisarts was geweest, Verwees hij mij door naar een psycholoog daar heb ik diverse gesprekken mee gehad en die mij antidepressiva voor schreef, met het gevolg veel bijwerkingen en nog steeds zware aanvallen. Twee maanden geleden zat ik in de trein tegen over mij zat een nette oudere man, wij raakten in gesprek ik vertelde hem over mijn angsten, om kort te zijn hij bood me aan om mij te helpen, ik moest hem de volgende dag bellen of ik geïnteresseerd was in zijn aanbod, na overleg met mijn man stemde ik toe.

Hij vroeg mij om een foto van mij naar hem toe te mailen, wat ik heb gedaan.

Kortom na drie behandelingen op afstand, merkte ik dat ik me steeds beter voelde.

Nu na drie maanden sinds die dag geen aanvallen meer gehad, en van de medicijnen af.

Het belangrijkste van als is dat het gezinsleven weer net als vroeger is geworden.

Ik moest dit even van mij afschrijven, en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben mee gemaakt.
Misschien kun je beter hier je verhaal vertellen Aspro

http://www.catharinaweb.nl/cathforum/
odi et amo
Typisch zigeunerberoep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik begrijp je teleurstelling.

Probeer het eens op onderstaand forum, daar zijn ze minder kortzichtig :

http://vivaviola.createaforum.com/
Niet geschoten is altijd mis
Een psycholoog die antidepressiva voorschreef? Vaag verhaal.
Ga in therapie!
Aspro, ik geloof je wel hoor!

Ik ben ook wel eens op afstand behandeld door een magnetiseur, maar dan meer voor energie.

Maar helaas is het Viva forum geen plek voor dit soort dingen.

Fijn voor je dat je zo geholpen kunt worden en geniet nu maar volop van je nieuwe leventje!
quote:Bitje93 schreef op 01 februari 2014 @ 14:06:

http://vivaviola.createaforum.com/Da's ronduit gemeen
Ga in therapie!
quote:aspro schreef op 01 februari 2014 @ 13:22:

Ik heb er nu al spijt van dat ik mijn ervaring heb geplaatst op

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!Hee ben je er nu al weer? Je lijkt op een figuur van een paar dagen geleden, die riep dat ook meteen...
Ik geloof zeker dat je hulp vanaf afstand kan geven aan iemand.

Maar helaas zijn er zoveel oplichters, die gericht zijn op het uitzuigen van goedgelovige mensen. Dubbeltriest: iemand heeft een ernstige kwaal/probleem en raakt ook nog een grote som geld kwijt.

Alle goeds voor jou en je gezin.
quote:Bitje93 schreef op 01 februari 2014 @ 14:06:

http://vivaviola.createaforum.com/
quote:lamaatje schreef op 01 februari 2014 @ 13:36:

[...]

, jij denkt nog steeds dat jij jezelf hebt uitgevonden. Ja, daar zou ik ook om lachen.Mijn tweede naam is Wortel.
Bedoel je met op afstand behandeld zijn door een magnetiseur oid, of gewoon online psychologische hulp?

Luister niet naar de mensen die het belachelijk maken.

Ik geloof niet in een magnetiseur of reiki of andere zweverige dingen (als het in die trend is wat jou geholpen heeft), maar wat maakt het uit wat een ander vindt?

Ik zelf heb hetzelfde als wat jij hebt, ik kan er nu steeds beter mee om gaan gelukkig en ik heb weer een leven.

Maar dat heb ik lang niet gehad en als ik dan iemand tegen was gekomen, maakt niet uit wie, als ik diegene gelooft had en diegene had mij er vanaf geholpen, wat maakt het dan uiteindelijk uit door wie of wat dat was?

Het gaat erom dat je je leven terug hebt.

Ik ben blij voor je!
Ach, paniekaanvallen zitten per slot van rekening tussen je oren. Dus als je gelooft dat iemand je beter kan bidden dan zal dat ook wel gebeuren.
Nou, hopelijk heeft het je geen fortuin gekost. MAar dat je aandoening psychisch was is duidelijk. Wonderlijk hoe geloof mensen kan genezen (wanneer ze niet echt ziek zijn.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:dubiootje schreef op 01 februari 2014 @ 14:10:

Een psycholoog die antidepressiva voorschreef? Vaag verhaal.Onwaar verhaar, dat mogen ze helemaal niet.
Mijn ervaring met het bovennatuurlijke is : Dat ik elke dag een drol leg in de vorm van een L en tada... mijn man's naam begint met een L.. wonderlijk niet!
quote:aspro schreef op 01 februari 2014 @ 13:22:

Ik heb er nu al spijt van dat ik mijn ervaring heb geplaatst op

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!

ik voel me uitstekend, dank je!

en dat zonder AD of behandelaar op afstand

het staat je vrij hier te komen posten, en het staat je vrij om weer te gaan
Aspro, de meeste mensen staan hier niet voor open maar ik wel. Jammer dat men hier op dit forum meteen met een oordeel klaar staat, zo vervelend om iemand met zo'n bijzondere en fijne ervaring de grond in te trappen. Niets van aantrekken, jij bent ermee geholpen en dat is het belangrijkste.
quote:aspro schreef op 01 februari 2014 @ 12:10:

Ik zal jullie even in het kort uitleggen wat mij twee maanden geleden is overkomen.

Twee maanden geleden zat ik in de trein tegen over mij zat een nette oudere man

Nu na drie maanden sinds die dag geen aanvallen meer gehad, en van de medicijnen af.Nog vager.
Ga in therapie!
Ik moet denken aan dat Astro TV. ' s ochtens heel vroeg wordt dat uitgezonden voor het RTL ontbijtnieuws.
Weet je, ik vind het allemaal prima dat er mensen zijn die zich, nadat ze één of andere halve Jezus tegen het lijf zijn gelopen, weer helemaal beter voelen. Maar er zijn ook mensen die echt wat hebben en gebaat zijn bij therapie en medicijnen. Het zou zeer kwalijk zijn dat door zo'n Astro-tv-verhaaltje zoals dat van TO, er psychiatrisch patiënten zijn die denken dat ze nu geen pillen meer nodig hebben.

En oh ja: een psycholoog mag geen medicijnen voorschrijven, het is namelijk geen arts.

Grappig dat je mensen die je "belevenis" met enige scepsis benaderen "ziek" noemt. Die hebben geen nette oude mannen in treinen nodig om weer te functioneren.
TO, ik heb je een bericht gestuurd.
TO, dat jij AD hebt voorgeschreven gekregen door een psycholoog is al bijzonder vaag, maar wie heeft jou in vredesnaam verteld dat je er weer mee mocht ophouden en hoe heb je dat afgebouwd? Toch alsjeblieft niet die aardige man in die trein hè?
quote:nessemeisje schreef op 02 februari 2014 @ 00:58:

Weet je, ik vind het allemaal prima dat er mensen zijn die zich, nadat ze één of andere halve Jezus tegen het lijf zijn gelopen, weer helemaal beter voelen. Maar er zijn ook mensen die echt wat hebben en gebaat zijn bij therapie en medicijnen. Het zou zeer kwalijk zijn dat door zo'n Astro-tv-verhaaltje zoals dat van TO, er psychiatrisch patiënten zijn die denken dat ze nu geen pillen meer nodig hebben.

En oh ja: een psycholoog mag geen medicijnen voorschrijven, het is namelijk geen arts.

Grappig dat je mensen die je "belevenis" met enige scepsis benaderen "ziek" noemt. Die hebben geen nette oude mannen in treinen nodig om weer te functioneren.Helemaal mee eens.
quote:lucky82 schreef op 02 februari 2014 @ 00:25:

Ik moet denken aan dat Astro TV. ' s ochtens heel vroeg wordt dat uitgezonden voor het RTL ontbijtnieuws.asPro-tv in dit geval
zie bericht dat ik je gestuurd heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven