Gezondheid alle pijlers

Mijn belevenis..

01-02-2014 12:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Voor het eerst op deze site, ik ben een vrouw van 41 jaar, getrouwd en twee kinderen een zoon van 16 en een dochter van 14 jaar en een lieve man.

Ik zal jullie even in het kort uitleggen wat mij twee maanden geleden is overkomen.

Ik heb al jaren last van angstaanvallen in hevige mate, nadat ik bij mijn huisarts was geweest, Verwees hij mij door naar een psycholoog daar heb ik diverse gesprekken mee gehad en die mij antidepressiva voor schreef, met het gevolg veel bijwerkingen en nog steeds zware aanvallen. Twee maanden geleden zat ik in de trein tegen over mij zat een nette oudere man, wij raakten in gesprek ik vertelde hem over mijn angsten, om kort te zijn hij bood me aan om mij te helpen, ik moest hem de volgende dag bellen of ik geïnteresseerd was in zijn aanbod, na overleg met mijn man stemde ik toe.

Hij vroeg mij om een foto van mij naar hem toe te mailen, wat ik heb gedaan.

Kortom na drie behandelingen op afstand, merkte ik dat ik me steeds beter voelde.

Nu na drie maanden sinds die dag geen aanvallen meer gehad, en van de medicijnen af.

Het belangrijkste van als is dat het gezinsleven weer net als vroeger is geworden.

Ik moest dit even van mij afschrijven, en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben mee gemaakt.
Nee. En ik geloof hier ook niet on, dat een vreemde mij van mijn problemen kan af kan laten komen.
Ik krijg iedere week wel een briefje in de bus van en professor huppeldepup die zegt dat hij mij af kan helpen van een overspelige echtgenote, hoogtevrees en erectiestoornissen. Ik hoef hem alleen maar te betalen en natuurlijk te betalen.

Ik geloof er niet in maar hè, het heeft jou afgeholpen van je angsten, dat is prima.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat Yas zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dat soort mensen weet ook feilloos wie ze kunnen beetnemen met hun gladde praatjes...... bah
quote:himalaya schreef op 01 februari 2014 @ 12:15:

Ik krijg iedere week wel een briefje in de bus van en professor huppeldepup die zegt dat hij mij af kan helpen van erectiestoornissen. Ik hoef hem alleen maar te betalen en natuurlijk te betalen.

.

ik ook, maar ik heb er geen last van

ik ben een vrouw
Als het jou helpt is het goed toch? Mijn moeder doet ook aan Reiki en ik merk dat ik er best wel wat aan heb als ik ziek ben of gewoon niet lekker in m'n vel zit!
Het is hetzelfde mensen die heel erg geloven in iets zoals god, die mensen vinden een soort rust.

Mijn zus heeft jarenlang psychische aanvallen gehad. Eenmaal aangesloten bij een kerkelijke gemeente die haar totaal opving en uren luisterde en aan 'healing' deed was ze er van af. Ik denk dat het een soort placebo effect heeft. Als je maar genoeg aandacht warmte en liefde krijgt en er zelf heilig in geloofd. Zal je er ook makkelijker vanaf komen.
TO, wil je nu dat wij het e-mailadres van die persoon vragen?

Lekker spammen?
Moest je er voor betalen?
Voor het eerst op deze site met dit verhaal?

Maak dan je borst maar nat.

Mij verbaasd het niet. Hij heeft je gewoon op afstand behandeld.

Maar je kunt het beter hier niet vertellen, als je niet afgebrand wilt worden.

Wees er heel blij mee en snel wegwezen hier voordat dat over gaat.
odi et amo
I get a "s",

no wait, a "p",

does "a" mean anything to you,

well, it could also be a "m".
StoraHuntur
Ik heb er nu al spijt van dat ik mijn ervaring heb geplaatst op

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!
quote:aspro schreef op 01 februari 2014 @ 13:22:

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!Ja, erg he, heb jij mss een website van iemand die daar ons mee kan helpen?

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!Mwoah, de reacties zijn nog zeer mild hoor.

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!! , ja, jammer is dat.
odi et amo

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!
quote:yasmijn schreef op 01 februari 2014 @ 13:33:

[...]

, jij denkt nog steeds dat jij jezelf hebt uitgevonden. Ja, daar zou ik ook om lachen.
odi et amo
Als je er niet in gelooft en het grote onzin vind is het nog geen reden om iemand belachelijk te maken die er wel in geloofd.
*
quote:aspro, 16 minuten geleden

deze site.

Wat een kortzichtige en zieke mensen op deze site!!!!Dat is al de 2e keer dat ik het lees vandaag. Is je tante toevallig onlangs overleden en heb je geen geld van haar gekregen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:yasmijn schreef op 01 februari 2014 @ 13:33:

[...]

Hoe weet je dat het drie behandelingen waren?

Elke week krijg ik wel een stencilsnipper in de bus van de een of andere madame xxx (exotische naam) die mij kan genezen van al mijn kwalen. Daar geloof je toch niet in? Deze mensen profiteren van angst, ziekte en wanhoop door ze ook nog eens financieel uit te kleden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven