Gezondheid alle pijlers

Mijn borsten doen zooooo pijn :( ??

06-10-2012 23:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerder een topic geplaatst over wel of niet zwanger!

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar bezig om een kindje te krijgen, maar heb 2 keer eerder een test gedaan en die was dus negatief...

Maandag moet ik ongesteld worden maar ik ken de borst pijn niet in die periode!

Ik heb al ruim 3 weken last van gevoelige borsten maar de laatste 2 a 3 dagen lijken ze wel van beton

Vooral in de ochtend heb ik er veel last van en in de loop van de dag erg gevoelig maar niet echt pijn pijn...

Ze voelen de hele dag hard aan en vooral als ik zachtjes druk op de boven kant, de onderkant is minder...

Wat kan dit zijn?

Gewoon omdat ik ongesteld moet worden (nog geen andere klachten die ik normaal wel heb)...

Of toch mssn zwanger? (Wat raar is omdat die 2 testen negatief waren op 3 en 26 September)
Maandag moet je ongesteld worden, waarom dan testen op een moment dat je eisprong waarschijnlijk nog niet eens is geweest (e september) en op een datum dat, mocht je zwanger zijn, de innesteling net is geweest. Dan kun je nog niet positief testen. Wacht maandag even af en doe dan nog eens een test.
Als je pas maandag ongesteld moet worden zou ik even afwachten. Word je dat niet, nogmaals testen.

Wat je kan doen tegen de pijn is een koud compres ertegen houden.

Ik deed: maandverband nat maken, in een Plastik zakje en dan in de vriezer.
Klinkt misschien dom maar ik heb de test gedaan omdat mijn vriend erop stond!

Die knijpt hem al om de kleinste dingen in het leven...
missy_acy: Dat is inderdaad wel een idee! Ik ga het eens proberen... Het is zeker Maandag afwachten
Wachten is kl*t*
Als je maandag ongesteld moet worden, en je hebt er al drie weken last van, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat je klachten iets met een zwangerschap te maken hebben (tenzij je helderziende borsten hebt), want dan zijn je klachten al begonnen voor de eventuele conceptie.
quote:missy_acy schreef op 06 oktober 2012 @ 23:31:

Wachten is kl*t*

Nogal!! ALS, mocht ik zwanger zijn dan is het wachten helemaal kl*t* want we proberen al 2 jaar haha..

Maar als het weg komt omdat ik ongesteld moet worden, pff hoop ik echt niet dat ik dit elke maand weer krijg!
quote:Miffy schreef op 06 oktober 2012 @ 23:36:

Als je maandag ongesteld moet worden, en je hebt er al drie weken last van, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat je klachten iets met een zwangerschap te maken hebben (tenzij je helderziende borsten hebt), want dan zijn je klachten al begonnen voor de eventuele conceptie.

Ik weet het niet! Enige wat ik weet is dat ze gewoon PIJN doen... Ik ken dit niet van dat ik ongesteld moet worden, maar die kans dat het daardoor komt is er natuurlijk wel, hoor het wel vaker van vrouwen die daar last van hebben...

Ik stress hem gewoon een beetje haha 2 jaar proberen is niet niks!

Als je maandag ongesteld moet worden, en je hebt er al drie weken last van, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat je klachten iets met een zwangerschap te maken hebben (tenzij je helderziende borsten hebt), want dan zijn je klachten al begonnen voor de eventuele conceptie.Da's scherp op de late zaterdagavond!
Ben je toevallig een paar weken terug ziek geweest? Griep ofzo?

Ik heb namelijk wel eens gehad dat ik toen masthopathie(borstonsteking) overhield aan een

griepvirus. De afvalstoffen zaten nog in de klieren ofzo. Tenminste zo verklaarde de huisarts het. Ook een mammo gehad toen, inderdaad "opgefokt" (weet even niet meer hoe ze het noemden) klierweefsel.

Off topic: ik zie jou de laatste dagen steeds maar terugkomen in allerlei topics en te pas en te onpas vermeld je dat jullie al 2 jaar bezig zijn. Ook heb je het over testjes bij de huisarts. Waarom lopen jullie niet allang bij een fertiliteitspoli?! Ook geen enkele keer zwanger geweest? (vroege mk ofzo?) Ik zou het toch verder laten onderzoeken.

Ben je elke maand zo zenuwachtig overigens?
South:

Borstontsteking heb ik nog nooit van gehoord! Ik ben al maanden niet ziek geweest.. Ook geen klein griepje of dagen gehad dat ik me niet echt lekker voelde

Ik heb een vroege mk gehad! Half jaar geleden ongeveer...

Verder nooit zwanger geweest.

Wij zijn niet eerder om hulp gaan vragen omdat we eerst zelf alles eraan wouden doen, nu we 2 jaar verder zijn hebben we in planning genomen om eens hulp te gaan inschakelen bij een huisarts...

Omdat ik aankomende Maandag ongesteld moet worden hebben we besloten om nog een week te wachten!

Zenuwachtig? Nee niet echt haha... Kom ik zo over? Sorry, is niet mijn bedoeling...

Mensen maken mij zenuwachtig, de mensen om mij heen bedoel ik!
Ik wil je niet onnodig hoopvol maken, maar het klinkt toch heel erg als zwanger.

In de week voor de ovulatie zijn mijn borsten altijd wat gevoeliger. Toen ik voor de eerste keer zwanger was, bleven ze dat en werd het steeds erger. PIJN! Ik was hartstikke zwanger.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:a_nick_is_crini schreef op 06 oktober 2012 @ 23:56:

Ik wil je niet onnodig hoopvol maken, maar het klinkt toch heel erg als zwanger.

In de week voor de ovulatie zijn mijn borsten altijd wat gevoeliger. Toen ik voor de eerste keer zwanger was, bleven ze dat en werd het steeds erger. PIJN! Ik was hartstikke zwanger.

Ik herken deze klachten namelijk ook heel goed bij mijn zwangere zusje en bij mijn zwangere nicht...

Deze pijn wat ik nu heb komt totaal niet overeen met de pijntjes die ik heel heel heel af en toe heb gehad als ik ongesteld moest worden!

Dit word dus gewoon afwachten en testen Maandag...
Nou dan hoop ik maar dat je niet meer naar de huisarts hoeft, maar door mag naar de vk.

Zelf ben ik nu 2 keer zwanger geworden nadat we eindelijk besloten om uit te laten zoeken wat er aan de hand was na ruim een jaar proberen. Helaas werd de tweede zwangerschap een mk.

Maar die borstontsteking kan dus gewoon, ook voordat je ooit kinderen hebt gehad. Want als het al 3 wkn geleden begon kan het echt niet van hcg zijn.

Op zich kunnen vrouwen ook net na de menstruatie zwanger worden toch? Herinner me vaag zoiets, dat die cycli niet zo keurig precies hoeven te zijn als in de biologieboekjes beschreven wordt.

Ik had iig heel snel pijnlijke borsten toen ik zwanger was. Terugrekenend na een paar dagen al. Dus tja.. lijkt een logische verklaring. Ik hoop voor jullie dat het zo is .
Ik zie nu net staan in mijn schema dat ik de gevoelige borsten heb gekregen op 21 september!

Dus nog niet 3 weken geleden, sorry...

Maar ik heb getest op 26 September (net aangegeven omdat mijn vriend erop stond omdat die hem al knijpt om de kleinste dingen in het leven) en die was negatief!
Pastiche: Dankje wel wij hopen het ook van harte! Maar goed, dus nog even afwachten...

Mijn zusje zei ookal vrij snel ik ben zwanger want me borsten doen pijn! Dat wij zoiets hadden van jaja zal wel...

Toen ze dat zei was 3 weken voor ze een ego kreeg en toen was ze 6,5 week ongeveer met de ego... Dus toen ze het over haar borsten had was ze 3,5 week! Toch? Haha
Oooh help. Ik slik nu net een maand de pil en heb sex gehad met mn vriend, nu heb ik de stopweek en ik ben na 3 dagen nog niet ongesteld en mijn borsten zijn ook erg gevoelig (vooral als je erop drukt). Misschien off topic maar kan ik nu ook zwanger zijn dan?

TO, ik hoop dat je zwanger bent, tis je gegund, ben benieuwd voor je.
*pssst: het is echo *

Bettie, even testen dus.
Maandag weer testen . En wie weet is er weer geen duidelijkheid en moeten jullie nog een paar dagen/weekje wachten. Ik had trouwens toen ik zwanger was die eerste menstruatieperiode daarna een hele lichte bloeding gedurende één dag, bleek normaal te zijn. Mocht dat gebeuren bij jou, dan weet je dat.

Ik zal voor je duimen .
Bettiepage:

Ehmm, ik plaats deze topic omdat ik het me afvraag waar dit weg komt, dus echt antwoord geven op joun stukje kan ik niet :$

Maar dankje wel, wij hopen het ook!

Nergens teveel op hopen, want dan is de teleurstelling groter...
Kan ook door de pil komen Bettiepage. Ik heb het sinds ik de yasmin slik, pijnlijke borsten voor mijn ovulatie en menstruatie. Me meerdere malen in het begin vertwijfeld afgevraagd of ik zwanger was .
Pastiche:

Inderdaad nog maar even wachten en mssn nog wel langer als deze test Maandag negatief is maar ik nog niet ongesteld ben...

Ik had de dokter ookal gebeld en die zei ook wel afwachten aankomende week en anders weer bellen als de test negatief was dan moest ik afspraak maken bij dokter zelf en als die positief is de VK bellen haha :P
Ooh oke, ik slik de dianepil (weet niet oft uitmaakt) maar dan kan het dus net zo goed daaraan liggen! Krijg je ook eetbuien en ben je misselijk in die dagen?

To, zou wat zijn als je de vk kon bellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven