Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Lieve IBI, gecondoleerd, ik vind het zo erg voor je.
Alle reacties Link kopieren
Lieve IBI, wat vreselijk. Gecondoleerd met dit inmens grote verdriet
Ibi, gecondoleerd met dit enorme verlies. Veel sterkte voor jou en jullie wederzijdse families. Wat is het leven oneerlijk soms.
Lieve IBI, gecondoleerd

Tara, jij ook gecondoleerd

Pfff, wat oneerlijk is het leven...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 december 2010 @ 07:15:

HIH heette Patrick en is iets meer dan een uur geleden overleden in zijn slaap.

Ow lieve Iebje. Ow wat doet me dit verdriet om te lezen, woorden schieten volledig te kort, Meisje ik wens je alle kracht van de wereld toe om het verlies van je mooie Patrick te dragen.

Wat een kutstreek van het leven

Lieve Tara en andere zusjes, gecondoleerd met dit inmense verlies. En ook jullie wens ik alle sterkte toe
Lieve IBI wat snel toch nog!

Voor patrick eindelijk uit zijn leiden verlost

geen pijn meer!

Maar met wat een snelheid moet je hem nu loslaten!

Ik hoop dat in de toekomst je minder leiden bespaard gaat blijven

je hebt genoeg geleden en nog!

Ik wens je alle goeds kracht en schreeuw huil het eruit die onmacht er zullen mensen zijn die je opvangen in familie.

Laat je opzuigen door hun warmte en liefde die jij nu zo nodig zult hebben!

Verder wil ik niks meer zeggen er worden zoveel lieve woorden tegen je gesproken met echo naar het forrum zullen er nog heel veel berichten komen!

liefs en condoleerd met het verlies van je lieve patrick! ;-
Lieve IBI en familie, wat een groot verdriet. Gecondoleerd. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ayra xx schreef op 11 december 2010 @ 08:47:

Lieve IBI wat snel toch nog!

Voor patrick eindelijk uit zijn leiden verlost

geen pijn meer!

Maar met wat een snelheid moet je hem nu loslaten!

Ik hoop dat in de toekomst je minder leiden bespaard gaat blijven

je hebt genoeg geleden en nog!

Ik wens je alle goeds kracht en schreeuw huil het eruit die onmacht er zullen mensen zijn die je opvangen in familie.

Laat je opzuigen door hun warmte en liefde die jij nu zo nodig zult hebben!

Verder wil ik niks meer zeggen er worden zoveel lieve woorden tegen je gesproken met echo naar het forrum zullen er nog heel veel berichten komen!

liefs en condoleerd met het verlies van je lieve patrick! ;- Ook voor zijn familie natuurlijk gecondoleerd !!
IBi en familie, gecondoleerd met het verlies van Patrick. Ik hoop dat hij in alle rust is ingeslapen.

Ik heb geen woorden.

Gecondoleerd IBI. Ik heb veel respect voor je en ik wens je het allerallerbeste.
Gecondoleerd met het verlies van Patrick. Heel veel sterkte gewenst voor jou en jullie familie.
IBI heel veel sterkte!
Lieve Ibi, wat is het in een sneltreinvaart gegaan!

Gecondoleerd meis, voor jou en iedereen die van Patrick houdt.

Gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte de komende tijd. Woorden schieten tekort
Lieve ibi

Het had niet gemogen veel te snel, veel te kort thuis.

Maar gelukkig wel dicht bij jou.

Gecondoleerd vooral jij met je lieve man.

Je familie met zwager zoon en oom.

Sterkte de komende tijd.

trikky
Kippevel over mijn hele lichaam: Patrick; goede reis jongen! Het ga je goed, waar je ook bent, en waar je ook gaat!!

Lieve Ibi....je hebt je lieve maatje moeten laten gaan. Loslaten doet zo'n pijn, maar het is goed zo. Het is echt goed zo....

Neem de tijd met de mensen om je heen om dit verdriet te dragen.

Alle goeds wens ik jullie op jullie pad.....

XXX F
Gecondoleerd met het verlies van Patrick
Gecondoleerd, wat een ontzettend verlies. Sterkte
Gecondoleerd

Heel veel sterkte voor jou en je familie
Gecondoleerd en heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
Ieb en familie gecondoleerd met het verlies van Patrick
Gecondoleerd. Jij en je familie heel veel sterkte de komende tijd!
Gecondoleerd lieve IB... wat ontzettend snel gegaan.Sterkte.
Vreselijk IBI. Wat een verlies... Hou je taai. Gecondoleerd en sterkte gewenst voor jou en alle familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven