Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat is dat nog snel gegaan zeg.

Gecondoleerd. Heel veel sterkte.
Gecondoleerd

Heel veel sterkte.
Gecondoleerd.

Heel veel sterkte.
Ibi Gecondoleerd.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
IBI en familie, gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan jullie. Wat vreselijk verdrietig!
IBI gecondoleerd met het verlies van Patrick. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte lieve IBI!!!!!!!!!

Fijn dat je hem die laatste dagen nog hebt kunnen geven..
Gecondoleerd en héél, héél veel kracht toegewenst
Ibi, gecondoleerd

Heel veel sterkte
IBI en familie, gecondoleerd met het verlies van Patrick.

Gecondoleerd IBI
Gecondoleerd IBI! Heel veel sterkte!
Ikbenik, gecondoleerd

Veel sterkte, meisje.
Gecondoleerd IBI. Ik vind het vreselijk voor je dat je je man al zo vroeg moet missen.

Ibi, wat vreselijk. Gecondoleerd.
Te vroeg

Te snel

Te onbegrijpelijk...

Gecondoleerd IBI

Shit happens
Ow Lieve Iebs... gecondoleerd.

Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd lieve IBI en familie.

http://www.youtube.com/watch?v=SnL1e4-NfaA
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Ibi gecondoleerd meis...

En een voor je dappere Patrick
Heel veel sterkte gewenst bij dit zware verlies. De liefde tussen jou en Patrick heeft hier een hoop mensen geïnspireerd.

Wat is het leven oneerlijk!

Alle kracht van de wereld wens ik je toe....
lieve IBI heel veel sterkte de komende tijd,wat is het vreselijk oneerlijk dat jij Patrick moet missen en dat Patrick jou en het leven moet missen..

Lieve, lieve IBI

Gecondoleerd met je enorme verlies.

De wereld staat ook hier even stil. Ik heb tranen in mijn ogen.

Door jou is het alsof ik Patrick heb leren kennen.

Wat is het leven oneerlijk soms...

Lieve IBI en familie,

Gecondoleerd met dit zware verlies. Alle kracht toegewenst om deze zware periode door te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven