Mijn man heeft kanker (2)
woensdag 22 augustus 2007 om 09:01
woensdag 22 augustus 2007 om 09:03
Hero, rust zacht.
Lieve Mims, mijn diepste medeleven gaat op dit moment uit naar jou, de vrienden en familie van Hero. Wat hebben jullie een prachtmens verloren.
Daarnaast mijn bewondering voor wat jij en Hero voor elkaar hebben gedaan en de intensiteit van jullie liefde. Ik hoop dat de herinnering aan die liefde je de komende tijd tot steun zal zijn en je de kracht zal geven om, samen met Mopsey, door te gaan.
De strijd is nog niet voorbij en de gedachte daaraan doet me pijn voor jullie. Ik denk aan jullie.
Pinksterbloem
Lieve Mims, mijn diepste medeleven gaat op dit moment uit naar jou, de vrienden en familie van Hero. Wat hebben jullie een prachtmens verloren.
Daarnaast mijn bewondering voor wat jij en Hero voor elkaar hebben gedaan en de intensiteit van jullie liefde. Ik hoop dat de herinnering aan die liefde je de komende tijd tot steun zal zijn en je de kracht zal geven om, samen met Mopsey, door te gaan.
De strijd is nog niet voorbij en de gedachte daaraan doet me pijn voor jullie. Ik denk aan jullie.
Pinksterbloem
woensdag 22 augustus 2007 om 09:04
Ik ben een stille meelezer van jouw topic en heb mij al die tijd verwonderd over jouw kracht en positiviteit! Je moet een fantastisch mens zijn als je deze tijd hebt gedragen op de wijze zoals jij dat hebt gedaan.
Dat geldt eveneens voor jouw Hero die zo hard heeft gevochten zoals ik in jouw verhalen heb gelezen.
Ik voel mee met je verlies, hoewel ik niet pretendeer te weten wat je voelt. Dat is niet te bevatten en moet ongelooflijk zwaar voor je zijn.
heel veel sterkte
Dat geldt eveneens voor jouw Hero die zo hard heeft gevochten zoals ik in jouw verhalen heb gelezen.
Ik voel mee met je verlies, hoewel ik niet pretendeer te weten wat je voelt. Dat is niet te bevatten en moet ongelooflijk zwaar voor je zijn.
heel veel sterkte
woensdag 22 augustus 2007 om 09:12
Lieve Mims, heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Hero, rust zacht
Rouwen, niet getreurd
Jouw verlies was er al voor het einde
de rouw, voordat je afscheid nam.
toen die zekere verwarring
bezit van jouw gedachten nam,
Wij voelen met jouw mee, jouw stil verdriet
Nu rouwen wij, maar treuren niet.
Hero, rust zacht
Rouwen, niet getreurd
Jouw verlies was er al voor het einde
de rouw, voordat je afscheid nam.
toen die zekere verwarring
bezit van jouw gedachten nam,
Wij voelen met jouw mee, jouw stil verdriet
Nu rouwen wij, maar treuren niet.
woensdag 22 augustus 2007 om 09:22
lieve mimsey
tot nu toe alleen maar een lezer geweest met altijd een diepe bewondering voor jou moed en kracht en de moed en kracht van jou held. Jullie hadden een liefde om te benijden en ik weet dat je die zult koesteren.
Heel veel sterkte en kracht om je verlies een plaatsje te kunnen geven. Je bent een topmeid. Kan niet anders concluderen.
een knuffel voor jou en je lieve dappere mopsey
tot nu toe alleen maar een lezer geweest met altijd een diepe bewondering voor jou moed en kracht en de moed en kracht van jou held. Jullie hadden een liefde om te benijden en ik weet dat je die zult koesteren.
Heel veel sterkte en kracht om je verlies een plaatsje te kunnen geven. Je bent een topmeid. Kan niet anders concluderen.
een knuffel voor jou en je lieve dappere mopsey
woensdag 22 augustus 2007 om 09:26
woensdag 22 augustus 2007 om 09:28