Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach lieve Mims, wat een vreselijk moeilijke en verdrietige dag voor jou vandaag. Maar zoals ik je tot nu toe in je berichtjes heb leren kennen, gaat het je lukken om er iets heel speciaals van te maken en om het goede te doen vandaag, wat dat ook is.

Ik denk de hele tijd aan je, heel erg veel sterkte!

Lieve Mims,

vandaag is het dan zo ver. Die gevreesde dag. Afscheid moeten nemen van zijn lichaam en niet meer even lekker aan hem kunnen plukken en die laatste intense kussen van hem kunnen stelen. Wat een loodzware opgave voor zo'n liefhebbende vrouw als jij. Zoals je zelf al hebt gezegd begint na vandaag pas echt jouw strijd. Je zult momenten hebben waarop je sterker bent dan je ooit voor mogelijk hield. Je zult momenten hebben waarop je zeker zult weten dat het verdriet je heeft gebroken. Op al die momenten zullen er hier meiden zijn, klaar om je waar dan ook bij te helpen en steunen. Je mag zijn wie en wat je bent, niets meer en minder. Hier zo vaak horen dat je zo sterk bent kan misschien voor jou een druk geven om je ook sterk te móeten houden. Maar weet lieve Mims, voor niemand hier hoef je meer of minder te zijn dan je bent.

Meid, sterkte! Dat vandaag maar een dag mag zijn zoals bij jouw, Hero en jullie kleine grappige meiske past.
vandaag ga ik van alles kunnen
Lieve Mimsey, ik denk aan je. Heel veel sterkte vandaag en voor de toekomst.
lieve mims, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dit moet zijn
quote:ladybug schreef op 27 augustus 2007 @ 12:50:

Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dit moet zijn ok, dit klinkt heel crappy. Wat ik bedoel is dat het waarschijnlijk nog duizendmaal zwaarder is dan dat ik denk dat zoiets is.
Heel, heel veel sterkte

Wat moet dit vreselijk moeilijk voor je zijn, om nu echt afscheid van Hero te moeten nemen.
Mimsey, we kennen elkaar niet... ik las op een ander topic dat je man is overleden en kwam naar aanleiding daarvan op dit topic terecht... vreselijk vreselijk

Ik wens je ontzettend veel sterkte, vandaag en voor de toekomst.
Lieve Mims,

In gedachten ben ik bij je.

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
(f)

Er was altijd:

Zoveel liefde

Zoveel gezelligheid

Zoveel gelach

Alles wat we nu nog hebben is

zoveel........stilte

Dag lieve......Hero
Heel veel sterkte vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Later is nu
Mims en mops...

heel veel sterkte vandaag gewenst.... we denkaan jullie

Lieve Mims & Mops,

Ook vanaf hier wordt constant aan jullie gedacht. Door mijn tranen heen kan ik de juiste woorden nu niet vinden. Ik ben heel erg geraakt door jullie liefde voor elkaar en heb, door al je mooie verhalen over je held, het gevoel Hero ook een klein beetje te kennen.

Heel, heel veel sterkte vandaag en ik hoop zo dat je troost kunt vinden bij de mensen om je heen. Je neemt nu wel afscheid van Hero, maar helemaal weg zal hij nooit zijn. In je hart en in je herinneringen leeft hij en jullie liefde voort.

Hai Meis,

Later is nu
Mimsey toch.

De middag gaat over in de avond.

Je was er niet klaar voor. Hoe kun je klaar voor iets zijn als dit? En nu is het al bijna avond. Heb veel aan je gedacht.

Knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven