Gezondheid alle pijlers

Mijn ogen

16-08-2010 11:34 14 berichten
Pff nooit verwacht een onderwerp op Gezondheid te moeten plaatsen, maar ben best wel bezorgd.

Sinds een week heb ik aan 1 oog een irritant en trekkend gevoel. Het is niet constant maar lijkt op een zenuwtrekje.

In eerste instantie dacht ik dat het vermoeidheid was, maar ik merk sinds vandaag dat het erger wordt.

Ik heb een afspraak bij een vervangend huisarts gemaakt 'eigen huisarts helaas op vakantie' ik dacht vanmorgen ik wacht wel tot na 27 aug maar ik ben er echt niet op gerustgesteld.

Mijn zicht is overigens prima en het trillen is volgensmij niet voor een ander te zien. Tis alleen mega-irritant en het lijkt te verergeren!

Wo a.s in de middag kan ik pas terrecht. Is iemand bekend met dit euvel?

Alvast bedankt voor het reageren!
Alle reacties Link kopieren
Oja hoor, dit heb ik regelmatig. Bij mij heeft het te maken met vermoeidheid. Maar het gaat altijd vanzelf weer over bij mij, soms na twee weken, soms na 2 dagen. En dan blijft het weer wekenlang weg om vervolgens gewoon weer terug te komen.

Ik ben wel benieuwd wat de huisarts zegt, laat je dat hier nog even weten?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ik heb het ook een aantal keer gehad. De ene keer wat langer dan de andere keer. Het was bij mij wel te zien, maar alleen als ik mensen er op wees. Had toen gegoogled en kwam op vermoeidheid uit. Verder niets aan gedaan en vanzelf ging t weer weg.
Ik heb het ook een aantal keer gehad. De ene keer wat langer dan de andere keer. Het was bij mij wel te zien, maar alleen als ik mensen er op wees. Had toen gegoogled en kwam op vermoeidheid uit. Verder niets aan gedaan en vanzelf ging t weer weg.
Dankje Setter voor je reactie.

Ja ik dacht ook dat het door vermoeidheid kwam, ik heb echter prima uit kunnen slapen dit wknd en toen had ik ook klachten.

Ik heb sowieso niet vaak wat en meestal gaat het vanzelf dan weer over.

In dit geval lijkt het te veregeren, soms voelt het alsof mijn ooglid dichtklapt, erg vermoeiend..

Uiteraard geef ik terugkoppeling van de huisarts!
Herkenbaar. Heb het ook wel eens. Gaat vanzelf weer weg.

Toch benieuwd wat je huisarts er van zegt.
Dankjulliewel voor de gerustellende reacties zover
Ook gehad, duurde wel eens 3 weken achterelkaar, GEK werd ik er van.

Schijnt toch van vermoeidheid in inspanning te komen. Gaat vanzelf weer over.
O ja, dat heb ik ook wel eens, niet alleen bij mijn oog, maar ook soms in een arm of been. Ik heb het een keer 4 weken in mijn bovenbeen gehad, echt irritant. Maar het gaat altijd vanzelf weer over.
Bij mij was het stress... Voor de vakantie had ik het twee maanden constant en bedenk me nu eigenlijk pas dat het al een tijdje over is. Yes!
volgens mij is er niks aan de hand zolang je oog niet ineesn helemaal rood en bloed doorlopen is.

Gewoon zo'n vermoeidheid of stress iets-als je geruststelling zoekt kan je bellen naar zo'n doktersdienst en leg je je situatie uit-zijn beoordelen dan of het erg is of niet. volgens mij is het niks om je druk over te maken.
Ik begin me na al jullie posts wel een beetje een watje te voelen

Mag ik mijzelf dan wel verdedigen? Ik heb nooit wat en aangezien ik de weekenden prima heb kunnen uitslapen sloot ik vermoeidheid als oorzaak uit!

De afspraak is al gemaakt en laat ik denk ik staan, tenzij het mrgn als sneeuw voor de zon is verdwenen, maar dat lijkt mij niet
Nou dames, jullie hebben mij weten te overuigen

Sinds gisteren is het zenuwtrekje bij mijn oog al erg verminderd. Vandaag heb ik nog geen gehad. De afspraak zou vanmiddag plaatsvinden, maar ik heb die afgezegd!

Allemaal bedankt voor jullie reacties!
idd vermoeidheid, kan ook komen door het langdurig kijken in fel licht, bv autorijden zonder zonnebril.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven