Gezondheid alle pijlers

Mijn vader, nierkanker

12-03-2013 22:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
V

Google niet te veel lieverd, laat het aan de artsen over.
Heftig zeg! Sterkte met de klap verwerken, het is ook zeer angstig zoiets.
Wat erg lotje. Maar is het nu dan niet weg? Nier weg en snijvlakken schoon...je zou zeggen dat het dan weg is. Sterkte.
Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Probeer niet teveel waarde te hechten aan google, daar staat zoveel naars wat helemaal niet op je vader van toepassing hoeft te zijn.

Ik wens je heel veel sterkte!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Ik vraag me af of je zusje de juiste cijfers heeft gevonden, want bij een r0 resekt zonder metastasen is de 5 jaarsoverleving denk ik meer dan een paar %

Waar heeft je zusje gekeken?
Sterkte Lotje,

Onthoud dat op google meestal alleen de horror scenario's staan, de positieve worden meestal niet op het net geschreven.

C
Als je op agressief googled krijg je nafuurlijk volstrekt willekeurige cijfers.

Heeft je zus de officiele klassificatie van de tumor?
Het is ook eng, je moet alles verwerken het is niet niets. Geniet van je vader en laat je niet gek maken door google.
Sterkte!
quote:-teuntje- schreef op 12 maart 2013 @ 22:27:

Ik vraag me af of je zusje de juiste cijfers heeft gevonden, want bij een r0 resekt zonder metastasen is de 5 jaarsoverleving denk ik meer dan een paar %

Waar heeft je zusje gekeken?

Wat een schrik!

Dit. En alsjeblieft, google is in deze gevallen écht niet je vriend. Je kunt beter een gesprek met de behandelend arts aanvragen en daar je zorgen delen en vragen stellen.
V
Mijn schoonmoeder heeft ook nierkanker gehad, geen uitzaaingen gehad en de nier is verwijderd en de prognose is dan juist goed!

Neem eens een kijkje op de site van het KWF, daar staat geen flauwekul maar feitelijke informatie over veel soorten kanker.

En het beste kun je met de behandelend arts praten.

Mijn schoonmoeder rookte veel en leefde ongezond (was ook veel te zwaar), en leeft nu een stuk bewuster en is gestopt met roken. Een andere leefwijze verkleint de kans op terugkomen van de kanker ook.
Vraag inderdaad informatie op bij de behandelend arts, die kan iets zeggen over de prognose van je moeder. Cijfers op google zeggen niets, want die gaan niet over het specifieke geval van je vader.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven