Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen met alcohol deel 2

11-12-2015 23:20 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!

We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.

Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
Het voelt wel alsof ik me nu heel kwetsbaar opstel maar van de andere kant, doen we dat niet allemaal hier?

En die mensen zijn allemaal dood en dat is natuurlijk ook geen geheim... Het heeft veel met me gedaan, anders was ik vast een hele andere Bella geworden. Maar het is niet zo dat ik anders had willen zijn.

Dikke kus voor jullie
quote:Doppinda schreef op 25 april 2016 @ 13:27:

Hoeveel kan een mense hebben zeg...

Vind t knap dat je ons dit toevertrouwd bella.Ik ook!!!!!!!
Bella... wat te schrijven na dit? Niks dekt de lading van hoe vreselijk het is waar jij doorheen hebt moeten gaan. Het is een wonder dat je nog zo positief in het leven staat en ik vind je bijzonder sterk dat je zoveel minder bent gaan drinken. Je mag heel trots zijn op jezelf. Dat zijn alle mensen daarboven vast ook.
quote:pausini schreef op 25 april 2016 @ 10:53:

Idd LD, vond het ook geen sympathieke reactie maar denk dat het verloren energie is.

Jij bent dozen aan het inpakken? Wat wordt de volgende stap dan? Sterkte!

De volgende stap is dozen opslaan

Ik heb nog geen woonruimte.
Wat lief Betty, dankjewel

Ik ben niet altijd positief geweest, ik ben zelfs erg depressief geweest.

Dat hoop ik nooit meer mee te maken, ik denk ook niet dat dat nog gebeurt!
Bel
Ach Bella toch. Wat een verhaal. Geniet maar lekker van je droom, ik ben echt blij voor je want na je verhaal ben ik wel een beetje stil.

LD, dozen inpakken is weer een stapje vooruit. Stap voor stap, je komt er wel!
Nu nog opslagruimte vinden. Dacht ik gooi dat zwikkie wel in de Shurgard. Niet te betalen!!!!!!!!
Oh, Bella..

Ld, dozen inpakken zonder nieuwe ruimte? Kan het niet naar je boot? Opslag huren is een dure grap.. Wij hebben nu al 3 jaar een citybox met spullen.. Ik wil niet weten wat wij voor dat geld hadden kunnen doen..

Ik ga morgen kijken naar een flat..
Succes Marjolein!
Zeker succes Marjolein (je oude naam weer toch?).
Hatsjikideee...
Ik heb enorm genoten van m'n droom vandaag

Vanavond na het eten een glas rosé op, daarna heerlijk aan de tomatensap met tabasco.

LD, hopelijk vind je betaalbare opslag.

Marjolein, heel veel succes morgen!
Laatst kocht ik iets bij iemand uit een opslag. Kostte 90 per maand zon box. Dan kan je beter de boel verkopen en als je iets nodig hebt van marktpl gratis afhalen bijv. En dan weer opbouwen.
Ik kan ruimte maken in mijn berging voor zeker 30 dozen.
Hatsjikideee...
Pausini, ja; oude naam.. doordat computer wat problemen gaf, is er een hoop door de war gegaan. (ww, namen etc.)

Dank voor het succes. Vind het rete spannend. Heb zin in een nieuwe stek, tegelijkertijd zie ik er tegen op. Voor de woning die ik morgen ga bekijken denk ik eerlijk gezegd dat de woning te duur is.. (maar toch even kijken)
Dat is lief pausini

LD wel fijn dat er wat schot in komt. Maar ook eng en confronterend.

Cd van jou cd van mij.

Wat fijn bella dat je genoten hebt.

Spannend Marjolein! Is t wel zo handig je oude naam?

Veul te vroeg wakker. Maar iig niet wakker geweest vannacht. Fijn.
Da's zeker lief van je Pausini!

Marjolein, hoe is het gegaan?

Ik was ook rond die tijd wakker pindaatje, daarna nog even terug gegaan en gedroomd over m'n broertje. Dat gebeurt zelden! Het was levensecht en mijn eerste gevoel was dat ik het heel fijn vond dat ik hem weer eens 'gezien' had. Later voelde ik me toch verdrietig.
Helaas belde de makelaar vanochtend. Het huis is verhuurd aan iemand anders. Ik heb er zwaar de pest erover in.
Hoe kan ik mijn naam veranderen?
Dat kan niet. Ff andere email adres aanmaken. Bij hotmail bijv. Dan met dat adres aanmelden/registreren bij viva

Bella wat een mooie droom. Fijn dat hij even weer dichtbij was.

Wel emotioneel ja lijkt me. Zou het komen omdat je t op t forum zette. Openbaar. Het mag er zijn. Je staat t toe. Zoiets?
Dat is balen Marjolein...

Ja pindaatje, het was echt wel fijn en ik denk inderdaad dat het met mijn post hier te maken had. Ik vroeg hem waar ik hem kon bereiken voor als er iets zou zijn, probeerde hem duidelijk te maken dat het belangrijk is bereikbaar te zijn. Hij noemde een straat + huisnummer. Dat bestaat zowel vlakbij mij als in onze vroegere woonplaats. Ik ga daar natuurlijk een keer langsfietsen, gewoon voor de fun. In onze vroegere woonplaats is het een zijstraat van het kerkhof waar mijn zus, neef en zwager in de urnen muur staan. Ach, het is vast allemaal toeval. Apart!
Denk dat pinda wel een goed punt heeft Bella..

en mail. Ga ik eens uitzoeken. Ben er zo'n kluns mee..
Bel; ik had je verhaal hier eerder al gelezen, maar ook een tweede keer komt het weer zo binnen. Ik snap niet hoe een mens dit allemaal aankan, diep respect voor jou!

Marjoleinen ook LD; ik hoop echt dat jullie snel een nieuwe woning vinden, het is jullie zo gegund
Wining Dank.
quote:pausini schreef op 25 april 2016 @ 23:58:

Ik kan ruimte maken in mijn berging voor zeker 30 dozen.Pausen wat lief! Ik kom erop terug, denk niet dat het nodig is, maar wat lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven