Mirena spiraal

zondag 14 april 2013 om 18:34

zondag 14 april 2013 om 19:54
Hier zijn volgens mij al meerdere topics over geopend, nog niet zo lang geleden ook nog een.
Daar heb ik toen ook geschreven dat ik inmiddels mijn derde Mirena heb en er heel erg blij mee ben. Mijn menstruatie is er vanaf het begin eentje van 3 weken volop bloeden, een paar dagen iets minder, en vervolgens weer vrolijk van voor af aan beginnen. Met de pil werd dat al een heel stuk beter controleerbaar, maar sinds ik een Mirena heb, heb ik zo nu en dan wat spotting, maar dat was het dan ook. Geen gewichtstoename, geen krampen, kortom, een erg tevreden Grobbekuikentje.
Daar heb ik toen ook geschreven dat ik inmiddels mijn derde Mirena heb en er heel erg blij mee ben. Mijn menstruatie is er vanaf het begin eentje van 3 weken volop bloeden, een paar dagen iets minder, en vervolgens weer vrolijk van voor af aan beginnen. Met de pil werd dat al een heel stuk beter controleerbaar, maar sinds ik een Mirena heb, heb ik zo nu en dan wat spotting, maar dat was het dan ook. Geen gewichtstoename, geen krampen, kortom, een erg tevreden Grobbekuikentje.
zondag 14 april 2013 om 20:06
Af en toe vreselijke krampen lijkt me niet goed. Je kan het even met je huisarts checken, het is namelijk mogelijk dat 'ie niet goed zit. Heb je een plaatsingsecho gehad? Die had ik geloof ik 1 maand na plaatsing. Ik had na plaatsing ong. 1dag last van krampen.
Verwijderen is een kort huisartsbezoek, stelt weinig voor en kost niets. Gynacoloog kan ook plaatsen en weghalen, maar het lijkt me dat dat eigen risico kost.
Verwijderen is een kort huisartsbezoek, stelt weinig voor en kost niets. Gynacoloog kan ook plaatsen en weghalen, maar het lijkt me dat dat eigen risico kost.

zondag 14 april 2013 om 20:12

zondag 14 april 2013 om 20:18
quote:Biebeliee schreef op zondag 14 april 2013 20:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="anoniem85 in "Mirena spiraal"" class="messagelink">anoniem85 schreef op 14 april 2013 @ 20:12</a>:</b>
[...]
Ik forum via de app, volgens mij is er geen zoekveld?</div></blockquote>nee maar ik heb de link hier net al geplakt. Dus zo kom je er ook. Dank je voor de link. Zal het ff gaan doorlezen.
[...]
Ik forum via de app, volgens mij is er geen zoekveld?</div></blockquote>nee maar ik heb de link hier net al geplakt. Dus zo kom je er ook. Dank je voor de link. Zal het ff gaan doorlezen.

zondag 14 april 2013 om 20:25
quote:aliana schreef op zondag 14 april 2013 20:06 Af en toe vreselijke krampen lijkt me niet goed. Je kan het even met je huisarts checken, het is namelijk mogelijk dat 'ie niet goed zit. Heb je een plaatsingsecho gehad? Die had ik geloof ik 1 maand na plaatsing. Ik had na plaatsing ong. 1dag last van krampen.