Gezondheid alle pijlers

Mirena spiraal

14-04-2013 18:34 14 berichten
Hoi allemaal,

Ik zou graag ervaringen uit willen wisselen met andere spiraal gebruiksters. Ik heb hem nu bijna 3 weken, en af en toe echt vreselijke krampen die na een halve minuut gelukkig weer afnemen. Ik vraag me af of dit wel normaal is, of meer vrouwen er last van hebben/hadden?
Alle reacties Link kopieren
Heb je al eens in het zoekveld mirena ingetypt? Eens in de zoveel tijd komt er nl weer een nieuw mirena topic voorbij.

Handig voor als je snel veel ervaringen wilt lezen.
ik heb ook een mirena.. en bij de eerste heb ik er best lang last van gehad.. daarna nooit meer eigenlijk (alleen vlak na plaatsen van nieuwe)
Het hoeveelste Mirena-topic is dit ondertussen?
Nu er toch weer een topic over is geopend;-D was ik ook even benieuwd naar iets over de mirena:

Moet je ook betalen (zo ja, hoeveel ong) voor het verwijderen v/d spiraal?
quote:zonnigschildpadje schreef op 14 april 2013 @ 19:46:

Moet je ook betalen (zo ja, hoeveel ong) voor het verwijderen v/d spiraal?Niet als je huisarts het doet.
Hier zijn volgens mij al meerdere topics over geopend, nog niet zo lang geleden ook nog een.

Daar heb ik toen ook geschreven dat ik inmiddels mijn derde Mirena heb en er heel erg blij mee ben. Mijn menstruatie is er vanaf het begin eentje van 3 weken volop bloeden, een paar dagen iets minder, en vervolgens weer vrolijk van voor af aan beginnen. Met de pil werd dat al een heel stuk beter controleerbaar, maar sinds ik een Mirena heb, heb ik zo nu en dan wat spotting, maar dat was het dan ook. Geen gewichtstoename, geen krampen, kortom, een erg tevreden Grobbekuikentje.
Kijk hier maar eens
Af en toe vreselijke krampen lijkt me niet goed. Je kan het even met je huisarts checken, het is namelijk mogelijk dat 'ie niet goed zit. Heb je een plaatsingsecho gehad? Die had ik geloof ik 1 maand na plaatsing. Ik had na plaatsing ong. 1dag last van krampen.

Verwijderen is een kort huisartsbezoek, stelt weinig voor en kost niets. Gynacoloog kan ook plaatsen en weghalen, maar het lijkt me dat dat eigen risico kost.
quote:Stukje_Cake schreef op zondag 14 april 2013 18:38 Heb je al eens in het zoekveld mirena ingetypt? Eens in de zoveel tijd komt er nl weer een nieuw mirena topic voorbij.

Handig voor als je snel veel ervaringen wilt lezen. Ik forum via de app, volgens mij is er geen zoekveld?
quote:Goldielocks schreef op zondag 14 april 2013 19:16 Het hoeveelste Mirena-topic is dit ondertussen?Sorry....
quote:anoniem85 schreef op 14 april 2013 @ 20:12:

[...]

Ik forum via de app, volgens mij is er geen zoekveld?nee maar ik heb de link hier net al geplakt. Dus zo kom je er ook.
quote:Biebeliee schreef op zondag 14 april 2013 20:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="anoniem85 in "Mirena spiraal"" class="messagelink">anoniem85 schreef op 14 april 2013 @ 20:12</a>:</b>

[...]

Ik forum via de app, volgens mij is er geen zoekveld?</div></blockquote>nee maar ik heb de link hier net al geplakt. Dus zo kom je er ook. Dank je voor de link. Zal het ff gaan doorlezen.
quote:aliana schreef op zondag 14 april 2013 20:06 Af en toe vreselijke krampen lijkt me niet goed. Je kan het even met je huisarts checken, het is namelijk mogelijk dat 'ie niet goed zit. Heb je een plaatsingsecho gehad? Die had ik geloof ik 1 maand na plaatsing. Ik had na plaatsing ong. 1dag last van krampen.

Verwijderen is een kort huisartsbezoek, stelt weinig voor en kost niets. Gynacoloog kan ook plaatsen en weghalen, maar het lijkt me dat dat eigen risico kost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven