Gezondheid alle pijlers

mirena spiraal

22-12-2015 08:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik 100 forums ben afgegaan alle klachten heb gezien over de mirena spiraal en mij erin kon vinden. Knobbels in borst, huiduitslag (eczeem), stemmingswisselingen, geen libido, continu cysten op me eierstok, baarmoedermondpijn bij vrijen, continu buikpijn, blaasontstekingen en ga maar door. Ben ik nu opzoek naar mensen met de szelfde klachten met mirena spiraal en die op andere anticonceptie zijn gegaan. Ik kan niet tegen hormonen dus een normale pil is niks voor mij. Iemand bekend met prikpil? Huisarts zei dat dat dan het beste was maar zei die ook met mirena dus vertrouwen is nu 0
Nadat ik stopte met de mirena (wegens continu bloedverlies) werd mij de prikpil afgeraden omdat veel vrouwen hiermee hetzelfde probleem hebben. Dat wil overigens niet zeggen dat alles zomaar weer bij het oude is. Ik ben op aanraden van de huisarts de pil gaan gebruiken en heb nu nog steeds last van bloedverlies.
Het probleem is dat wanneer je echt gericht gaat zoeken je bij elke vorm van anti-conceptie bepaalde klachten gaat vinden. Elk middel kan bijwerkingen hebben en dat hangt echt per persoon af of er iets is.

Het is dus domweg uitproberen wat bij je past. Ik had problemen met de pil en mirena was een absolute uitkomst. Juist geen enkele stemmingswisseling meer, gezond libido, geen bloedverlies en geen last meer van continue migraine aanvallen (bij de pil allemaal wel).
Ik heb al van alles geprobeerd en nu al 5 maanden de mirena spiraal, mijn libido is helemaal weg, ik ben vaak down en heb veel puistjes in mijn gezicht. Ik wil hem toch nog even laten zitten omdat ik het wel prettig vind dat ik er niet elke dag aan hoef te denken en stiekem hoop ik dat de klachten verdwijnen.

De prikpil heb ik 6 maanden geprobeerd en toen was ik vreselijk depressief en had continu last van bloedingen, dit doe ik dus nooit meer!