Gezondheid alle pijlers

Mirena uitstoten door persen?

30-09-2010 17:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag over de Mirena spiraal. Onlangs heb ik deze spiraal laten plaatsen en tot nu toe ben ik zeer tevreden. Geen noemenswaardige klachten.

Maarrrr...........ik heb wel een beetje last van obstipatie en moet dan soms echt even persen op de wc. (Sorry, beetje onsmakelijk onderwerp) Ik vroeg me af je de Mirena dan ook per ongeluk eruit kan persen? Weet iemand dat?
nou volgens mij kan dat niet hoor...
ik heb heel veel obstipatie gehad afgelopen jaren en mijn mirena is er pas na de derde poging door de gynaecoloog uitgekomen . Maak je geen zorgen zou ik zeggen, maar goed, das mijn ervaring!
Ha grappig, dat vroeg ik me laatst ook af toen ik ehm, hoge nood had. Maar het lijkt me stug.. Hoewel je natuurlijk verhalen hoort van mensen die 'm "verloren" zijn..
In principe is je baarmoeder dicht en kan je zo hard persen als je wilt (dat je verzakkingen kan krijgen door persen is een ander verhaal). Pas als je baarmoeder zelf gaat persen (weeen) moet je je zorgen gaan maken
Aargh, het leek wel alsof ik weeen had toen ik 'm net had, Elmira..
Nee dat kan niet!
In principe pers je hem er echt niet uit hoor. Wel is het slim om regelmatig bij jezelf te checken of je de draadjes nog kan vinden, zeker in het begin. Dan weet je dat ie er nog zit.
Bedankt voor de reacties. Ben weer een beetje gerustgesteld.

@Supersoulfighter..dat gevoel had ik in het begin ook...dat ik lichte weeën had......maar dat hoort er misschien allemaal bij in het begin. Het is tenslotte een vreemd voorwerp in je baarmoeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven