Misselijkheid tijdens en na hardlopen
maandag 28 september 2009 om 22:06
Ik loop sinds een jaar of 4 hard zonder problemen. Nu heb sinds vorige week, tijdens de Damtotdamloop, en van het weekend tijdens de halve marathon van Texel, ineens ontzettende last van misselijkheid. Het komt opzetten na ongeveer 5 km en het gaat niet meer weg. Ook na afloop blijf ik me rot voelen, ook vandaag nog. Ik eet voordat ik ga lopen geen rare dingen, drink veel en loop niet onwijs hard. Ik maak me er wel een beetje zorgen over, heb het nog nooit gehad in al die jaren dat ik loop. Herkent iemand dit en heeft iemand een oplossing?
dinsdag 29 september 2009 om 08:23
Runningmonster, ik herken je klachten, alleen loop ik niet hard, maar basketball ik. Vooral vroeger hadden we coaches die ons tot kotsen toe lieten lopen, maar zo gek krijgen ze me niet meer
Wat ik ook merk is dat als ik niet genoeg heb gegeten of me een beetje 'slapjes' of 'ziekjes' voel, dat ik sneller misselijk wordt.. Hopelijk kan je er iets mee..
Wat ik ook merk is dat als ik niet genoeg heb gegeten of me een beetje 'slapjes' of 'ziekjes' voel, dat ik sneller misselijk wordt.. Hopelijk kan je er iets mee..
dinsdag 29 september 2009 om 12:00