Gezondheid alle pijlers

mondhigieniste

14-12-2012 22:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar zal ik regelmatig naar de mondhigieniste moeten ivm paradontites .

Ik heb al heel wat gegoogled ,maar kom er niet echt uit .

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij n beetje op weg helpen met welke tandverzekering ik het beste kan nemen ?

Ik zit nu bij vgz met een basisverzekering,

Overstappen zou geen probleem zijn .
Misschien moet je op 'mondhygiëniste' googelen?
Check even of de tandverzekering dit wel gaat vergoeden. Als je al weet dat je een bepaalde behandeling moet ondergaan is het vaak al te laat om je te verzekeren.
Misschien lukt het als je op mondhygiënisten zoekt..?
Dat wordt duur! ~¤800 voor 't hele traject van 3 maanden.

Kies iets als CZ, Zilveren Kruis, FBTO.

Kies liever geen Groene land, Anderzorg of Menzis, die vergoeden het slechts gedeeltelijk en alleen in 't hoogste pakket.

Je krijgt te maken met de Tcodes.

T11, T22, A10, T31 en T52/54/56

Alsje tevreden bent bij VGZ kan je daar blijven met je basisverzekering en bij een andere maatschappij de tandartsverzekering afsluiten.
quote:nellaaa schreef op 14 december 2012 @ 22:50:

Check even of de tandverzekering dit wel gaat vergoeden. Als je al weet dat je een bepaalde behandeling moet ondergaan is het vaak al te laat om je te verzekeren.

Klopt, als het huis al in brand staat kan je ook geen brandverzekering meer afsluiten.

Overstappen naar een andere zorgverzekering kan altijd, ze mogen je niet weigeren. Ze mogen je wel weigeren voor de aanvullende verzekeringen.
Zoeken naar een tandartsverzekering waarbij ze niet vragen om een medische verklaring. Ik ben nu overgestapt naar PNO met een tandartsverzekering die vergoed tot ¤1100,-, had nooit gekund als ze hadden gevraagd om mijn tandartsverleden (+ toekomst, want er moeten nog kronen komen).
En op "parodontitis" googlen, dat helpt waarschijnlijk ook al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven