Morgen word ik gesteriliseerd.
woensdag 21 mei 2014 om 22:04
woensdag 21 mei 2014 om 22:54
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:50:
Hee lieve Wished_
Dank je wel voor je lieve woorden en een terug!
Ik vind vooral baby's heel leuk en schattig maar ik kan het wel van me afzetten, omdat ik gewoon weet dat het de beste keuze is zo. Als ik een baby'tje vast mag houden of mag bekijken ben ik al blij en ik weet gewoon dat ik het beste doe voor mijn kinderen die er niet komen.
Vind ik echt zo ontzettend knap van jou lieverd!
Hoeveel vrouwen krijgen niet gewoon kinderen zonder dat ze hier écht goed over na denken.. En tuurlijk kun je met 2 heel gelukkig worden, het heeft echt wel zo zijn voordelen, maar het is toch een lastig besluit en die heb jij maar kunnen maken met heel veel verstand en daarvoor wil ik toch mijn complimenten geven..
gewoon een kanjer ben je!
En ik weet zeker dat jullie met zijn drietjes heel gelukkig gaan worden.
Hee lieve Wished_
Dank je wel voor je lieve woorden en een terug!
Ik vind vooral baby's heel leuk en schattig maar ik kan het wel van me afzetten, omdat ik gewoon weet dat het de beste keuze is zo. Als ik een baby'tje vast mag houden of mag bekijken ben ik al blij en ik weet gewoon dat ik het beste doe voor mijn kinderen die er niet komen.
Vind ik echt zo ontzettend knap van jou lieverd!
Hoeveel vrouwen krijgen niet gewoon kinderen zonder dat ze hier écht goed over na denken.. En tuurlijk kun je met 2 heel gelukkig worden, het heeft echt wel zo zijn voordelen, maar het is toch een lastig besluit en die heb jij maar kunnen maken met heel veel verstand en daarvoor wil ik toch mijn complimenten geven..
gewoon een kanjer ben je!
En ik weet zeker dat jullie met zijn drietjes heel gelukkig gaan worden.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 21 mei 2014 om 22:59
woensdag 21 mei 2014 om 23:11
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:37:
tialtngo, fleetfox en pixiemorgan, super bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden
Ik wilde wel iets van 'mezelf' om voor te zorgen en om van te houden dus we hebben nu wel een kat, dat gaat namelijk wel! En ben altijd al dol geweest op katten. De kat is uitgeroepen tot onze huisprins
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als kinderen, maar voor een kat kan ik zorgen. Met kinderen ben ik daar gewoon niet zeker van en vooral met zoiets belangrijks als kinderen hanteer ik: bij twijfel niet doen!
Heel verstandig en volwassen zoals jij dingen aanpakt!
(Kennis van mij is eind 20, en heeft MS. Artsen vertikken het om haar te steriliseren wegens haar leeftijd, baalt ze enorm van. Goed dat het jou wel is gelukt, niet overal werken ze mee)
tialtngo, fleetfox en pixiemorgan, super bedankt voor jullie ontzettend lieve woorden
Ik wilde wel iets van 'mezelf' om voor te zorgen en om van te houden dus we hebben nu wel een kat, dat gaat namelijk wel! En ben altijd al dol geweest op katten. De kat is uitgeroepen tot onze huisprins
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als kinderen, maar voor een kat kan ik zorgen. Met kinderen ben ik daar gewoon niet zeker van en vooral met zoiets belangrijks als kinderen hanteer ik: bij twijfel niet doen!
Heel verstandig en volwassen zoals jij dingen aanpakt!
(Kennis van mij is eind 20, en heeft MS. Artsen vertikken het om haar te steriliseren wegens haar leeftijd, baalt ze enorm van. Goed dat het jou wel is gelukt, niet overal werken ze mee)
woensdag 21 mei 2014 om 23:25
woensdag 21 mei 2014 om 23:35
missfruztiez, wat lief dat je dat zegt! De kat lijkt inderdaad heel gelukkig en wordt schandelijk verwend. Laatst voor 30 euro aan speelgoed gekocht
streepjescode (coole nick!) dank je wel! Het gaat ook vast helemaal goedkomen en dank je voor je compliment, en ook voor Miss_Marvellous.
En bedankt voor de sterktewens en de bloem Fjorgyn, lief!
streepjescode (coole nick!) dank je wel! Het gaat ook vast helemaal goedkomen en dank je voor je compliment, en ook voor Miss_Marvellous.
En bedankt voor de sterktewens en de bloem Fjorgyn, lief!
donderdag 22 mei 2014 om 00:07
Meissie, sterkte vandaag, wat goed dat je een bewuste keuze maakt. Eeuwen geleden (lees 17 jaren) heb ik na overleg met een zeer betrouwbare en soms heel grappige gynaecoloog besloten om mijn laatste overgebleven eierstok af te knijpen. Soms moeten dingen zijn zoals ze gaan. Geniet van de dingen die wel in je leven aanwezig zijn.
LEEF
LEEF
donderdag 22 mei 2014 om 01:39
donderdag 22 mei 2014 om 02:43