Gezondheid alle pijlers

Morgen word ik gesteriliseerd.

21-05-2014 22:04 139 berichten
Eindelijk, morgen gaat het gebeuren!

Heb er naartoe geleefd en sta er voor de volle 200% achter. Ben zelfs niet zenuwachtig geweest... Tot vanavond. Ik ben namelijk geen fan van pijn Het gaat gebeuren volgens de Essure-methode.

Wat wil ik met dit topic? Gewoon een beetje geruststelling
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag! Komt allemaal goed!!
Sterkte vandaag, fijn dat de zenuwen al geslonken zijn!
Sterkte en succes vandaag! dat alles maar voorspoedig mag verlopen zonder al te veel pijn lieverd!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Heel veel succes vandaag Hilary. Je komt altijd zo lief over in je berichten, dat ik je alle goeds wens. En laat je straks maar lekker genieten door je vriend en kat!
Can I perhaps turn that question round and say "because it was short".
Sterkte en succes vandaag!
Sterkte en succes vandaag dappere Hilary! en n poot van mijn poezebeest.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Succes vandaag
Ja en?
2,5 jaar geleden laten doen, ik vond het een ingreep van niks, stond na 10 minuten alweer buiten. Ik heb ook geen pijnstilling nodig gehad.
quote:gisellecarterx schreef op 22 mei 2014 @ 08:48:

Sterkte en succes vandaag dappere Hilary! en n poot van mijn poezebeest.

Jij hebt dus ook al zo'n lieverd in huis

katlief heeft vannacht bij ons op bed geslapen, zo ontzettend fijn!

En wat een boel lieve berichtjes zijn er bijgekomen zeg, dat doet me zo ontzettend goed! Allemaal heel erg bedankt

Vanmiddag om half vier gaat het gebeuren en ik ben er helemaal klaar voor. En ik verheug me er ontzettend op om mijn lieve moeder vanavond te zien die speciaal even langskomt.

Bladora, vriend heeft toegezegd goed voor me te gaan zorgen, de lieverd! Hij is er helemaal voor me.

Scarlet72, wat fijn dat het bij jou een fluitje van een cent was, dat geeft ook zeker moed!
Ik denk aan je vandaag!!
quote:lesbianwoman schreef op 22 mei 2014 @ 12:23:

Ik denk aan je vandaag!!Lief!
Hier wordt ook nog aan je gedacht Hilary, ik hoop straks goed nieuws te lezen. Lief dat je vriend goed voor je gaat zorgen en je moeder langskomt!
Wat lief van je fleetfox! Ik kom vanzelfsprekend nog even een update posten wanneer ik terug ben uit het ziekenhuis!

En ik bof inderdaad heel erg met mijn lieve vriend en familie. Hoe gaat het met de baby in je buik?
quote:Hilary schreef op 21 mei 2014 @ 22:30:

beautiful__nightmare, natuurlijk mag je dat vragen! Ik heb een ontwikkelingsstoornis die ik kan overdragen op een kind en een aantal psychische problemen (waarvoor ik therapie krijg en daar heb ik heel veel baat bij) maar dat vind ik geen goede basis voor kinderen. Ik denk gewoon niet dat een kind beter wordt van een moeder met psychische problemen.

Ik vind dat kinderen een veilige, warme en stabiele basis verdienen en die kan ik niet bieden want ben gewoon niet altijd even stabiel, snel overprikkeld en moeite met onverwachte situaties. Iedere moeder wil het beste voor haar kinderen en hoe triest misschien ook, bij mij is het gewoon beter dat ze er niet komen. Daarom heb ik deze keuze gemaakt.

Dank je Fleetfox! En jij nog een hele goede zwangerschap toegewenst

Wat een moedig besluit, waren er maar meer mensen zo verantwoordelijk als het om kinderen krijgen gaat!

heel veel succes!
Heel veel succes Hilary! Een dapper besluit!
Even een algemene vraag,

Hoe duur is deze behandeling? Of wordt ie door de verzekering vergoed?

En is de stirilisatie niet meer terug te draaien? (Hup veertjes er weer uit zeg maar)

Heel veel sterkte vanmiddag.
Veel succes vandaag Hilary!
Dank jullie wel loisnvt en Krullevaer! Ook jullie berichtjes doen me heel erg goed

Mamalinus, het is niet meer terug te draaien en is een permanente ingreep. Ik krijg een gedeelte vergoed volgens mij.
Dank je wel Vl43inder! Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat jij hoogzwanger bent, toch? Alvast een voorspoedige bevalling gewenst en dat je daarna een wolk van een baby in je armen mag houden!
quote:mamalinus schreef op 22 mei 2014 @ 12:56:

Even een algemene vraag,

En is de stirilisatie niet meer terug te draaien? (Hup veertjes er weer uit zeg maar)

Ik was 3 jaar geleden zo'n 1400 euro kwijt geloof ik. Een kleine 600 werd vergoed uit een uitgebreide aanvullende verzekering.

Het is niet terug te draaien aangezien bij deze methode het de bedoeling is dat de veertjes vergroeien met het lichaam en zo door litteken vorming je eileiders afsluiten.

Heel veel succes vanmiddag.
Dank je wel Pepersteak!
quote:mamalinus schreef op 22 mei 2014 @ 12:56:

Even een algemene vraag,

Bij mij werd het helemaal vergoed. Dit was oktober 2011.

Is niet terug te draaien. Het is geen anticonceptie middel zoals een spiraal ;)
Hallo lieve allemaal,

Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Ingreep is goed gegaan, alleen rechter-eileider protesteerde maar de veertjes zitten er allebei in. Over drie maanden echo om te kijken of alles ook echt goed zit.

Enorme menstruatie-achtige pijn en ben wat duizelig dus ga zo lekker op de bank liggen. Volgens de gynaecoloog heb ik het allemaal perfect gedaan.

Liefs, Hilary.
Goed om te horen dat het goed is gegaan Hilary! Hopelijk krijg je over drie maanden het nieuws dat het ook allemaal goed zit. Laat je lekker vertroetelen door je vriend, jij hebt het verdient, je bent ook zo'n lieve forumster.
Ik vind dat jij vandaag een leuke film/serie, een massage en een heleboel chocola/koekjes/chips/snaai verdient hebt. Vooral omdat jij zo goed hebt nagedacht en vervolgens dat ook nog door hebt durven zetten.

O, en Huisprins dient zich nu even ten dienste te stellen van Koningin Hilary, die ook even vertroeteld moet worden vandaag. Dus hup, Huisprins, ga bij de koningin liggen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven