Mortons neuroom ervaringen?
vrijdag 8 juli 2016 om 12:07
Hoi ladies!
Ik ben zojuist bij de huisarts geweest, en die denkt dat ik een mortons neuroom heb in mijn linkervoet. Ik had al een flinke tijd last van pijn bij lopen of ineens zo'n scheut pijn vanuit het niets. Het zit tussen mijn grote teen en de kleine ernaast. Schijnt een ongebruikelijke plek te zijn.
Nu heb ik een verwijzing gekregen voor speciale zooltjes, en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Heeft een zooltje geholpen? En eventuele andere dingen die ik jan proberen om de klachten te verminderen?
Ik baal er enorm van. Ik ben 22 jaar, en ik zie het niet zitten om de rest van mijn leven met een pijnlijke voet rond te lopen. Operaties en prikken zijn voor mij het laatste redmiddel.
Ik ben zojuist bij de huisarts geweest, en die denkt dat ik een mortons neuroom heb in mijn linkervoet. Ik had al een flinke tijd last van pijn bij lopen of ineens zo'n scheut pijn vanuit het niets. Het zit tussen mijn grote teen en de kleine ernaast. Schijnt een ongebruikelijke plek te zijn.
Nu heb ik een verwijzing gekregen voor speciale zooltjes, en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Heeft een zooltje geholpen? En eventuele andere dingen die ik jan proberen om de klachten te verminderen?
Ik baal er enorm van. Ik ben 22 jaar, en ik zie het niet zitten om de rest van mijn leven met een pijnlijke voet rond te lopen. Operaties en prikken zijn voor mij het laatste redmiddel.
vrijdag 8 juli 2016 om 12:36
Hoi Mepi,