Moviprep; niet te zuipen!
maandag 4 juli 2011 om 14:12
maandag 4 juli 2011 om 14:14
Is inderdaad niet lekker (ik moest zelfs 4 liter).
Kijk even in de info die je erbij hebt gekregen, daar stond bij mij in dat je wel diksap o.i.d. mocht gebruiken. LET WEL: zonder suiker!!!
Maar nogmaals: ik zou in de info kijken, misschien is het bij jou wel anders dan bij mij (omdat je er ook minder van moet drinken).
Kijk even in de info die je erbij hebt gekregen, daar stond bij mij in dat je wel diksap o.i.d. mocht gebruiken. LET WEL: zonder suiker!!!
Maar nogmaals: ik zou in de info kijken, misschien is het bij jou wel anders dan bij mij (omdat je er ook minder van moet drinken).
maandag 4 juli 2011 om 14:27
maandag 4 juli 2011 om 14:33
quote:tanti schreef op 04 juli 2011 @ 14:20:
Mengen met ijsthee, ik heb het zelfs met energiedrink gemixt tja moest het toch weg zien te krijgen.. En het hielp.
Mocht dat dan? Het moet toch suikervrij zijn? Bij mij stond in de bijsluiter dat je alleen koffie/thee zonder suiker en melk mocht drinken, en water, en bouillon, en diksap. De rest was uit den boze.
En, weet niet meer wie het vroeg: het is inderdaad ter voorbereiding op een darmonderzoek, het is bedoeld om te laxeren (de darmen moeten helemaal leeg).
Mengen met ijsthee, ik heb het zelfs met energiedrink gemixt tja moest het toch weg zien te krijgen.. En het hielp.
Mocht dat dan? Het moet toch suikervrij zijn? Bij mij stond in de bijsluiter dat je alleen koffie/thee zonder suiker en melk mocht drinken, en water, en bouillon, en diksap. De rest was uit den boze.
En, weet niet meer wie het vroeg: het is inderdaad ter voorbereiding op een darmonderzoek, het is bedoeld om te laxeren (de darmen moeten helemaal leeg).
maandag 4 juli 2011 om 14:44
rietjes zijn aangeschaft, ik mag heldere vloestoffen zonder carbitol wel.. Meeste ranja's mogen.. Heb al 4 geprobeerd maar het is echt vreselijk!=( na iedere slok sta ik te kokhalzen!
Bedankt voor alle reacties!
@mac123, zoals al is gezegd inderdaad voor darmonderzoek.. Het werkt laxerend zodat je darmen schoon zijn!
Bedankt voor alle reacties!
@mac123, zoals al is gezegd inderdaad voor darmonderzoek.. Het werkt laxerend zodat je darmen schoon zijn!
maandag 4 juli 2011 om 14:47
Bleeeh ik word spontaan weer misselijk ervan als ik er aan denk, en ik moest ook 4 liter drinken, op een gegeven moment kon ik niet meer zo ranzig, dat ze daar tegenwoordig nog niet iets anders op hebben gevonden vind ik een raadsel?!
Terwijl je bij de eerste slok nog denkt, hmm valt best mee...
Terwijl je bij de eerste slok nog denkt, hmm valt best mee...
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 4 juli 2011 om 14:59
Oh bah! Ik heb het 2 weken geleden moeten doen. De eerste liter ging nog, erg koud gedronken en grote glazen. De 2e liter dronk ik de volgende dag en bij het eerste glas ging ik al over m'n nek. Met sinas gemengd heb ik er nog 2 glazen ingekregen maar toen was ik ook strontmisselijk. Daarna op hoop van zegen nog veel water etc. gedronken en ik was gelukkig toch leeg en schoon. Het onderzoek door het roesje helemaal niet mee gekregen dus het laxeren was het vreselijkste.
maandag 4 juli 2011 om 15:05
Ben eigenlijk best nog verbaasd te lezen hoeveel mensen het goedje met suikerhoudende limonade mengen. Bij mij mocht dat echt niet, dat werd in de apotheek ook nog extra erbij gezegd. Maar misschien zit er verschil in het spul waar je "maar" 2 liter van hoeft te drinken dat waar je 4 liter van moet.