Gezondheid alle pijlers

MRI scan knie

28-03-2012 09:31 32 berichten
Hoi,

Ik krijg volgende week een MRI scan van mn knie, heeft iemand nog wat tips voor me?

Ik las in het boekje dat je beter geen make-up op kan doen, maar ook geen mascara? Zonder zie ik er echt niet uit.

En kan ik het beste een joggingbroek aandoen of moet ik zowiezo in mn onderbroek?

Verder lijkt het me niet echt eng ofzo, maar wel lastig om lang stil te liggen. Want wanneer ik mn been gestrekt houd krijg ik ook meer pijn. Weet iemand of het erg is als je inslaap valt, want ik moet al om 8 uur 's ochtends. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb al heel wat MRI scans van mijn knie gehad en nog nooit zonder make up !

Echt de leukste die ik gehoord heb haha

Gewoon je broek aan geen riem eromheen,en het duurt echt geen uur met 20 min voor een knie ben je klaar het stelt echt niks voor!!
P,s en bh kan je gewoon aanhouden je gaat namelijk alleen maar deel met been onder de MRI niet je hele lichaam
Je valt echt niet in slaap hoor, wat een klereherrie!
quote:esmee43 schreef op 28 maart 2012 @ 12:15:

P,s en bh kan je gewoon aanhouden je gaat namelijk alleen maar deel met been onder de MRI niet je hele lichaamJa alleen je bh vliegt dan wel de mri tunnel in, of ze daar blij mee zijn? Ik mocht m om die reden niet aanhouden iig.
Ik heb een hoop MRI scans van mijn hersenen gehad, (ja, het is nu bewezen dat ik ze heb... ) en ik mocht idd geen makeup op.

Maar ik lag dus wel met mijn hoofd in die tunnel.

Ik kan me niet voorstellen dat je voor een knie volledig afgesminkt moet zijn.
quote:charriejj schreef op 28 maart 2012 @ 13:44:

[...]

Ja alleen je bh vliegt dan wel de mri tunnel in, of ze daar blij mee zijn? Ik mocht m om die reden niet aanhouden iig.Heb 2 weken geleden nog MRI gehad en BH mocht aanblijven en hij vloog niet de tunnel in:p
Nou ik doe gewoon lekker mn make up op, want dan kan ik daarna gelijk door naar mn werk, en mag ik geen make up op haal ik het er toch af met een doekje zoveel make up draag ik nou ook weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven