Gezondheid alle pijlers

MS?

14-11-2011 15:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
klaar
Mijn vriendin had ook zulke klachten en dat was Lyme. Is dat al nagekeken?
Ik kan me voorstellen dat je bang bent geworden door je huisarts.

Probeer het een beetje los te laten, het kan immers van alles zijn! Misschien wel heel onschuldig.

Toch fijn als dat even gecheckt wordt door een neuroloog..

Sterkte met de klachten en het onderzoek..
Ik had ook zulke klachten en het was waarschijnlijk stress.

Mijn dochter had zulke klachten en het was soort burnout

(daardoor ga ik er nu van uit dat het bij mij stress was, er is nl. niets gevonden)

Ik wil niet zeggen dat dit bij jou zo is, en de klachten zijn echt heel echt en echt heel erg vervelend. Maar denk niet gelijk het ergste! En sterkte ermee
Later is nu
Ik heb soortgelijke klachten gehad, tintelingen in de linkerkant van mn gezicht, evenwichtsstoornissen, wazig gevoel, krachtverlies (links). Bleek naderhand onbewuste hyperventilatie te zijn. Aantal maanden therapie gehad en alle klachten zijn weg!

Succes bij de neuroloog, hopelijk is het niets ernstigs
Ik ben in tien jaar tijd twee keer in de mri geweesr voor dit soort klachten.

Gelukkig geen ms. Ik heb mensendieck gedaan voor mijn nek/bekken en ik bleek te veel spierspanning op te bouwen. Veroorzaakt ook spierpijnen. Mijn oog ziet nog steeds geen 100%, geen idee waar dat wazige zien vandaan komt (oogarts geweest). Ik zit nu ook veel beter in mijn vel, ontspannen gaat beter. Hoop dat t voor jou ook niets is.

Ooow, en google is not your best friend. Deze klachten passen bij tal van ziektes
klaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven