Gezondheid alle pijlers

n.a.h

06-07-2015 14:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben michelle ik heb onlangs een herseninfarct en een hersenbloeding gehad ik ben er gelukkig goed van af gekomen graag zoek ik contact met andere mensen die dit ook hebben gewoon om mee te kletsen en kletsen waar je tegen aan loopt wat jou ervaringen zijn ik heb nog wel iedere2 weken senzorg nu midding die helpen je met de pc en andere dagelijkse dingen. ik ben 49 jaar en heb 2 groote kinderen en ik ben ook oma.
Jemig
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sterkte meis

Geen ervaring hier.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik denk dat je aan mij niet veel hebt, hoewel ik wel 'ervaringsdeskundige' ben.

Ik heb op mijn 30ste een herseninfarct gehad, heb ca 2 jaar gerevalideerd en ben hier uiteindelijk weer volledig bovenop gekomen. Ik werk weer fulltime, heb geen enkele beperking en leef het 'gewone' leven van iemand van mijn leeftijd.

Maar wil je wel even een geven en sterkte wensen! Want ik vond de ervaring en het revalidatietraject behoorlijk heftig.
Jeetje, heftig! Fijn da je hulp krijgt.

Ik heb zelf ruim 2 jaar terug hersenletsel opgelopen. Met skeeleren een tunnel in en keihard op m'n achterhoofd gevallen. Had kniebeschermers, elleboog, pols... Helm was nooit in me opgekomen, super stom achteraf! Afgevoerd naar het ziekenhuis, wond gehecht en lichte hersenschudding. Na 7 weken nog geen verbetering. Was super gevoelig voor licht en geluid. Liep 's avonds buiten nog met een zonnebril! Naar de dokter en een medische molen ingegaan. Neuroloog, MRI, revalidatiearts. De revalidatiearts wou laten testen of een ergotherapeut wat met mij zou kunnen en dat was echt een geschenk uit de hemel. Hele intense therapie en thuis oefenen, koste veel tijd en energie. Bleek dat mijn hersens mijn lichaam niet goed meer voelde waardoor andere zintuigen gingen overcompenseren. Na 1,5 jaar had ik geen klachten meer, maar het was een zware periode
Heftig zeg! Heb je het infarct en beroerte direct na elkaar gekregen of zat er een tijd tussen? En welke NAH klachten heb je ?

Zelf heb ik NAH opgelopen door een hersenstam ontsteking begin vorig jaar. Ik heb last van vermoeidheid, concentratie, nog maar 1 ding tegelijk kunnen, prikkelbaarheid (geluid en beweging), vertraagde informatieverwerking en verminderde belastbaarheid. Ondanks forse klachten nu nog vinden artsen dat ik er heel goed vanaf ben gekomen! Klinkt altijd beetje dubbel.

Weet hoe zwaar revalideren en herstellen is! Je "nieuwe" leven weer op de rit krijgen is lastig, maar lukt uiteindelijk altijd zeggen ze. Daar vertrouw ik op. Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven