Nachtje doorhalen...
maandag 23 augustus 2010 om 11:29
Gaaaaaaap goedemorgen,
HELP: ik heb advies nodig! Afgelopen nacht hebben we een feestje gehad die iets uit de hand is gelopen met als gevolg: 0,0 slaap gehad. Hele nacht doorgefeest. En maar denken dat die klap van 't moe zijn niet zou komen...
Nou kedeng: daar is de man met de hamer!!
Heeft iemand van jullie enig idee wat ik zou kunnen/doen nemen om de dag een beetje 'normaal' door te komen. Ik zit al aan de Red Bull en gezond fruit tot me te nemen. Zal er niks bij de drogist te krijgen zijn om vermoeidheid tegen te gaan?
Alvast bedankt voor jullie advies.
*gaat weer voorover op het bureau hangen, zucht.....*
HELP: ik heb advies nodig! Afgelopen nacht hebben we een feestje gehad die iets uit de hand is gelopen met als gevolg: 0,0 slaap gehad. Hele nacht doorgefeest. En maar denken dat die klap van 't moe zijn niet zou komen...
Nou kedeng: daar is de man met de hamer!!
Heeft iemand van jullie enig idee wat ik zou kunnen/doen nemen om de dag een beetje 'normaal' door te komen. Ik zit al aan de Red Bull en gezond fruit tot me te nemen. Zal er niks bij de drogist te krijgen zijn om vermoeidheid tegen te gaan?
Alvast bedankt voor jullie advies.
*gaat weer voorover op het bureau hangen, zucht.....*
maandag 23 augustus 2010 om 11:38
En ik maar denken dat jullie wel een wondermiddeltje zouden weten...
Tuurlijk weet ik ook wel dat 't m'n eigen verantwoordelijkheid is om de gevolgen van een nachtje doorhalen te dragen. Maar 't was soooooo gezellig.....
Helaas nog wel 2 afspraken staan voor vandaag, dus ik moet ook ff de kiezen op elkaar zetten. En dan duurt een dag lang......
Tuurlijk weet ik ook wel dat 't m'n eigen verantwoordelijkheid is om de gevolgen van een nachtje doorhalen te dragen. Maar 't was soooooo gezellig.....
Helaas nog wel 2 afspraken staan voor vandaag, dus ik moet ook ff de kiezen op elkaar zetten. En dan duurt een dag lang......
maandag 23 augustus 2010 om 11:48
Ja vette hap heb ik al gehad (op de vroege morgen), getsie.
Snipperuurtjes kan ik niet opnemen, ben alleen op de zaak en heb nog een paar afspraken vanmiddag. Lang leve make-up!
Maar ik dacht: misschien is er bij de drogist iets te krijgen tegen vermoeidheid, maar ja: ook die middeltjes helpen vast niet a la minute.
Verdorie. hoe heb ik ook zo stom kunnen zijn.
Snipperuurtjes kan ik niet opnemen, ben alleen op de zaak en heb nog een paar afspraken vanmiddag. Lang leve make-up!
Maar ik dacht: misschien is er bij de drogist iets te krijgen tegen vermoeidheid, maar ja: ook die middeltjes helpen vast niet a la minute.
Verdorie. hoe heb ik ook zo stom kunnen zijn.
maandag 23 augustus 2010 om 11:55
Ik krijg meestal pas de vermoeidheidsdip de volgende dag om een uur of 4.... en ook dat gaat weer over na een uur of 2 moe zijn. Dus gewoon doorzetten, zometeen ben je over je vermoeidheid heen en dan ga je vanavond gewoon vroeg naar bed. Wat red bull of koffie of cola is ok, maar ga geen blikjes achter elkaar wegdrinken, dan voel je je alleen maar slechter. Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen
Een uurtje gaan slapen is bij mij echt funest... doorgaan werkt veel beter.
*heeft teveel ervaring*
Een uurtje gaan slapen is bij mij echt funest... doorgaan werkt veel beter.
*heeft teveel ervaring*
maandag 23 augustus 2010 om 11:59
quote:Wintermuts schreef op 23 augustus 2010 @ 11:55:
Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen
Hmm, nee dat zal ik idd maar ff niet doen. Hartkloppingen van stackers is wel het laatste dat ik kan gebruiken.
Al moet ik zeggen dat het 'chatten' hier op het forum ook ff wonderen doet..
Thanks!
Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen
Hmm, nee dat zal ik idd maar ff niet doen. Hartkloppingen van stackers is wel het laatste dat ik kan gebruiken.
Al moet ik zeggen dat het 'chatten' hier op het forum ook ff wonderen doet..
Thanks!