Gezondheid alle pijlers

Nachtje doorhalen...

23-08-2010 11:29 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaaaaaaap goedemorgen,

HELP: ik heb advies nodig! Afgelopen nacht hebben we een feestje gehad die iets uit de hand is gelopen met als gevolg: 0,0 slaap gehad. Hele nacht doorgefeest. En maar denken dat die klap van 't moe zijn niet zou komen...

Nou kedeng: daar is de man met de hamer!!

Heeft iemand van jullie enig idee wat ik zou kunnen/doen nemen om de dag een beetje 'normaal' door te komen. Ik zit al aan de Red Bull en gezond fruit tot me te nemen. Zal er niks bij de drogist te krijgen zijn om vermoeidheid tegen te gaan?

Alvast bedankt voor jullie advies.

*gaat weer voorover op het bureau hangen, zucht.....*
tja wie een nachtje wil doorhalen, moet ook de gevolgen maar ondervinden

Geen tips dus, succes
koude douche?

Verder geen tips, ik haal nooit een nacht door.

Wel een nacht overgeslagen in verband met vliegen....jetlag. Gewoon doorgegaan en die avond op tijd naar bed.
Je niet te druk maken en gewoon doen wat je moet doen niet meer en niet minder.
Als het even kan een beetje slaap proberen te pakken, al is het maar een uurtje. Dat scheelt heel erg!
En ik maar denken dat jullie wel een wondermiddeltje zouden weten...

Tuurlijk weet ik ook wel dat 't m'n eigen verantwoordelijkheid is om de gevolgen van een nachtje doorhalen te dragen. Maar 't was soooooo gezellig..... ;)

Helaas nog wel 2 afspraken staan voor vandaag, dus ik moet ook ff de kiezen op elkaar zetten. En dan duurt een dag lang......
Nou Marietje, ik ben op m'n werk nu. Ff voorover op het bureau gaat wat moeilijk haha. Alhoewel: ben vandaag alleen, de baas komt morgen weer terug.

Maken jullie me wakker over een uurtje..?
Niet te veel aan denken, niet aan storen, niet over zeiken. gewoon doen.
Gewoon aanvaarden dat je ouder wordt
Kun je niet een paar snipperuurtjes opnemen anders, dat je in elk geval naar huis kunt als je het echt niet meer trekt? Sterkte ermee!
Vette hap zien te eten en thee drinken met veeeeeel suiker.

Succes ermee
Ja vette hap heb ik al gehad (op de vroege morgen), getsie.

Snipperuurtjes kan ik niet opnemen, ben alleen op de zaak en heb nog een paar afspraken vanmiddag. Lang leve make-up!

Maar ik dacht: misschien is er bij de drogist iets te krijgen tegen vermoeidheid, maar ja: ook die middeltjes helpen vast niet a la minute.

Verdorie. hoe heb ik ook zo stom kunnen zijn.
Heb je ook een kater?

Muziek aan en bezig blijven. Niet teveel denken dat je zo moe bent.Zo even lopen in de regen buiten. Ik hoop dat je niet met de auto naar je werkt bent gegaan?
joh, vannacht lekker slapen en nu alles op zn elfendertigste, ik heb vanncht ook doorgehaald, maar ik ben nu lekker thuis, daluk lekker op bank Zzzzzzzzzzzzzzzzz (sorrie )
once upon a time called.....right now
Speed of coke ofzo?
This is not kosher!
Cup-á-soup?
IJswater, ijswater, ijswater...

Sterkte!
Helaas... wel met de auto. Kon niet anders ivm beroep.

En drank heb ik niet gehad vannacht, maar of de tegenhanger daarvan nou zo verstandig is geweest. hahaha

En bedankt clytemnestra! Grrrr

He goed idee! cup a soup, ga ik meteen maken
Of gewoon heeeeeeeeeel veel eten en drinken met suiker en vitamine en de airco koud aanzetten! Succes...
This is not kosher!
Red Bull? Of een stacker ofzo

helpt ook prima
Een eind fietsen helpt vaak wel.
Ik krijg meestal pas de vermoeidheidsdip de volgende dag om een uur of 4.... en ook dat gaat weer over na een uur of 2 moe zijn. Dus gewoon doorzetten, zometeen ben je over je vermoeidheid heen en dan ga je vanavond gewoon vroeg naar bed. Wat red bull of koffie of cola is ok, maar ga geen blikjes achter elkaar wegdrinken, dan voel je je alleen maar slechter. Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen

Een uurtje gaan slapen is bij mij echt funest... doorgaan werkt veel beter.

*heeft teveel ervaring*
Niet gaan slapen! Ook al slaap je 20 min of een uurtje, dan ben je daarna twee keer zo moe (en je word met geen mogelijkheid wakker) en krijg je helemaal niets voor elkaar.
quote:Wintermuts schreef op 23 augustus 2010 @ 11:55:

. Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen Niet???
This is not kosher!
quote:Wintermuts schreef op 23 augustus 2010 @ 11:55:

Stackers en speed en coke zou ik ook maar niet doen

Hmm, nee dat zal ik idd maar ff niet doen. Hartkloppingen van stackers is wel het laatste dat ik kan gebruiken.

Al moet ik zeggen dat het 'chatten' hier op het forum ook ff wonderen doet..

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven