Gezondheid alle pijlers

Nexplanon Implanon ervaringen bijwerkingen

24-06-2014 08:50 3 berichten
Ik heb gisteren de Nexplanon (nieuwe naam/generatie implanon) laten verwijderen. Ik had hem 4 maanden. Vloeide de eerste 2 maand continu. Later werd t iets beter. M's schouders heupen rug werden krakerig/pijnlijk. Mn stemming werd steeds somberder. Huilen op t laatst elke dag. Geen libido meer. Misselijk smorgens (niet zwanger) Hartkloppingen,licht in hoofd,sterretjes geregeld zien.Algehele malaise. en dan nog de dingen die ik nu vergeet te noemen die ik later misschien erbij schrijf. Ik kon er weinig over vinden hoe hij ervaren wordt/werd. De dokter zei dat ik me snel beter zal voelen. ze aarzelde dan ook niet om hem weg te halen. Ik open t topic voor ervaringen van anderen. En voor mensen die zelf twijfelen over hun klachten.
Voor de een zal het goed werken, voor de ander niet. Op www.lareb.nl kun je je bijwerkingen melden, mocht je zin hebben.
He he eindelijk mijn topic terug gevonden. Via google. Weet iemand een andere manier van je eigen topic weervinden'>?

Ik zal de site bezoeken chirpy. Bedankt!

De nexplanon is er nu een tijdje uit en ik slaap weer en ik voel me een stuk beter. Vrolijker. Fitter. Niet meer duizelig en misselijk. Libido ook weer beter. Al met al goede keuze geweest om hem eruit te halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven