Nierbekkenontsteking?
maandag 27 februari 2012 om 22:01
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik al 2 weken met een blaasontsteking rondloop. Stom ik weet het. Maar heb het zo vaak dat ik geen zin had in weer een kuurtje. Dacht dat het vanzelf weg zou gaan met cranberrysap drinken enzo. Niet dus. Vanmorgen urine ingeleverd en id een blaasontsteking. Ab voor een week gekregen. Maar nu heb ik opeens koorts, steken in zijkant en erge buikpijn ook voel ik me misselijk. Komt dit nou door de antibiotica (trimethoprim) of heb ik een nierbekken ontsteking. Of kan dat niet? Hadden ze dat in de urine moeten zien?
Wie kan me helpen, alvast bedankt.
Wie kan me helpen, alvast bedankt.
dinsdag 28 februari 2012 om 08:07
Waar ik die info vandaan heb?
Ervaring en van meerdere artsen. De één reageert anders op een ontsteking dan de ander. Niet iedereen heeft koorts, veel mensen wél... Maar op zich is koorts ook wel een redelijk logisch gevolg van een ontsteking hoor...
Bij mij is de koorts altijd een teken dat ik naar de ha moet. Het begin van een blaasontsteking heb ik meestal niet door (door mijn medicatie) Als de ontsteking ontdekt wordt is ie meestal vrij 'fors' volgens mijn arts.
Als een ontsteking vaak terugkomt is het misschien verstandig dat je je eens door laat sturen naar een uroloog.... Soms wordt er een oorzaak gevonden (maar lang niet altijd)
Beterschap! Gaat het inmiddels al wat beter??
Ervaring en van meerdere artsen. De één reageert anders op een ontsteking dan de ander. Niet iedereen heeft koorts, veel mensen wél... Maar op zich is koorts ook wel een redelijk logisch gevolg van een ontsteking hoor...
Bij mij is de koorts altijd een teken dat ik naar de ha moet. Het begin van een blaasontsteking heb ik meestal niet door (door mijn medicatie) Als de ontsteking ontdekt wordt is ie meestal vrij 'fors' volgens mijn arts.
Als een ontsteking vaak terugkomt is het misschien verstandig dat je je eens door laat sturen naar een uroloog.... Soms wordt er een oorzaak gevonden (maar lang niet altijd)
Beterschap! Gaat het inmiddels al wat beter??