Niet kunnen poepen!!
maandag 27 oktober 2014 om 07:05
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
vrijdag 31 oktober 2014 om 10:00
vrijdag 31 oktober 2014 om 10:27
quote:Lughnasadh schreef op 31 oktober 2014 @ 10:00:
Of er zat wat anders in. Artsen en verpleegkundigen schijnen hele verzamelingen aan te leggen van voorwerpen die "per ongeluk" in anussen verdwijnen. Op de fruitschaal of in de groentela vallen, struikelen over de stofzuiger, heel ongelukkig op de Barbie van dochter terecht komen....Als er een stofzuiger klem zit in haar anus halen ze die er echt wel uit hoor.
Of er zat wat anders in. Artsen en verpleegkundigen schijnen hele verzamelingen aan te leggen van voorwerpen die "per ongeluk" in anussen verdwijnen. Op de fruitschaal of in de groentela vallen, struikelen over de stofzuiger, heel ongelukkig op de Barbie van dochter terecht komen....Als er een stofzuiger klem zit in haar anus halen ze die er echt wel uit hoor.
vrijdag 31 oktober 2014 om 10:45
He, kunnen jullie wel kwooten?
LV, ik bedoelde struikelen over de stofzuiger en dan heel ongelukkig op de Barbie terecht komen. Al hadden ze TO waarschijnlijk ook niet haar huis gestuurd met een Barbie in haar achterwerk.
En inderdaad, Miss Lovely had ook wel de gezondsheidszorg op een andere manier kunnen verdedigen.
LV, ik bedoelde struikelen over de stofzuiger en dan heel ongelukkig op de Barbie terecht komen. Al hadden ze TO waarschijnlijk ook niet haar huis gestuurd met een Barbie in haar achterwerk.
En inderdaad, Miss Lovely had ook wel de gezondsheidszorg op een andere manier kunnen verdedigen.
vrijdag 31 oktober 2014 om 10:47
quote:Lughnasadh schreef op 31 oktober 2014 @ 10:45:
Dat begreep ik wel hoor, maar ik vond het gewoon een leuk beeld
Dat begreep ik wel hoor, maar ik vond het gewoon een leuk beeld
vrijdag 31 oktober 2014 om 11:25
Joh, je wilt echt niet weten wat we er zoal uithalen... Deo-spuitbussen, electrische tandenborstels, glazen potjes (heel danwel kapot), kinderspeelgoed, groente en fruit... En tsja, soms lukt dat nog manueel, en soms moet dat operatief met alle mogelijke gevolgen van dien...
(Waar zijn de bijbehorende smileys?)
(Waar zijn de bijbehorende smileys?)