Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.

Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.

Denken jullie dat dit zal helpen ???
Of er zat wat anders in. Artsen en verpleegkundigen schijnen hele verzamelingen aan te leggen van voorwerpen die "per ongeluk" in anussen verdwijnen. Op de fruitschaal of in de groentela vallen, struikelen over de stofzuiger, heel ongelukkig op de Barbie van dochter terecht komen....
*
*
quote:Lughnasadh schreef op 31 oktober 2014 @ 10:00:

Of er zat wat anders in. Artsen en verpleegkundigen schijnen hele verzamelingen aan te leggen van voorwerpen die "per ongeluk" in anussen verdwijnen. Op de fruitschaal of in de groentela vallen, struikelen over de stofzuiger, heel ongelukkig op de Barbie van dochter terecht komen....Als er een stofzuiger klem zit in haar anus halen ze die er echt wel uit hoor.
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
Als je per ongeluk refereert aan mijn opmerking dat het steeds minder wordt met die gezondheidszorg: die was ironisch bedoeld maar mijn smilies doen het niet.
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 31-10-2014 10:46
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
poef
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
*
He, kunnen jullie wel kwooten?

LV, ik bedoelde struikelen over de stofzuiger en dan heel ongelukkig op de Barbie terecht komen. Al hadden ze TO waarschijnlijk ook niet haar huis gestuurd met een Barbie in haar achterwerk.

En inderdaad, Miss Lovely had ook wel de gezondsheidszorg op een andere manier kunnen verdedigen.
quote:Lughnasadh schreef op 31 oktober 2014 @ 10:45:

He, kunnen jullie wel kwooten?

LV, ik bedoelde struikelen over de stofzuiger en dan heel ongelukkig op de Barbie terecht komen. Al hadden ze TO waarschijnlijk ook niet haar huis gestuurd met een Barbie in haar achterwerk.

Dat begreep ik wel hoor, maar ik vond het gewoon een leuk beeld
Oooh. Die stomme smileys doen het ook al niet...
*
Een barbie in je poep? Kan toch niet? Hahahha
Je wilt niet weten wat ze zoal uit anussen poeren, echt.
Zeeeeg, heb ik nou de hele ontknoping gemist?

Kan iemand me eens inseinen?
668, the neighbour of the Beast
Maar hoe dan? Met hoofd naar boven? En als je dan die barbie wilt er uit halen zal toch pijn doen? Of de hoofd kan er in blijven. Jeetje, gebruik dan een komkommer als je zo nodig moet.
Kweenie Marels, tis nog steeds ff raden. Hahahah
*
Joh, je wilt echt niet weten wat we er zoal uithalen... Deo-spuitbussen, electrische tandenborstels, glazen potjes (heel danwel kapot), kinderspeelgoed, groente en fruit... En tsja, soms lukt dat nog manueel, en soms moet dat operatief met alle mogelijke gevolgen van dien...

(Waar zijn de bijbehorende smileys?)
Verrek! Ik dacht dat hier in Nederland vrij simpel was een dildo te kopen. (ja, waar blijven die smileys :-) )
Sorry waar zitten jullie op te wachten ?
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven