Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen!!

27-10-2014 07:05 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.

Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)

Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.

Denken jullie dat dit zal helpen ???
Ik snap er helemaal niets van. TO zat verstopt door de schillen van zonnebloem pitten en had veel pijn. Is het er nu uit of niet?
Lotslove, nee, ze is het er uit aan het peuteren
@nachtvlinder1977

Geen idee hoe ik een smiley toevoeg, maar ik lig op de grond van het lachen om de jouwe.
Die smiley is erg leuk inderdaad.
@ Troelalaaatje: maak het nou niet groter dan het is. TO werd alleen herkend en er is gezegd dat een verhaal twee kanten heeft.

Er is verder niets aan informatie vrijgegeven en er zijn geen namen of toenamen genoemd.

Daarnaast waren alle post door iedereen verwijderd om verdere escalatie te voorkomen en ter bescherming van TO. Jammer dat iemand het nodig vindt om toch nog even te herhalen wat er is voorgevallen.
Ik plak smileys als een plaatje aangezien de smileys hier niet werken.
Ik heb de betreffende postings helaas gemist maar toch wel een apart idee dat het zo'n kleine wereld is.
Succes TO. Lijkt me pijnlijk.
Ik gebruik altijd Dulcolax zetpillen , als t me te lang duurt.

Dan voel ik dat ik eigenlijk zou moeten , maar er gebeurt gewoon niets.

Na t inbrengen van die zetpil , begint 't binnen...10..20 minuten te werken.

Ik heb al jaren stoelgang problemen , echt van alles geprobeerd , maar dit helpt me.

Misschien iets voor jou.

Succes !
Succes TO. Lijkt me pijnlijk.
Hoe kan TO dan herkend worden? 'Het verhaal heeft 2 kanten', dat zal wel, dat is altijd zo. Maar als die 2e kant hier vanuit de medische beroepswereld komt vind ik het echt een heel ernstige zaak dat dit op het Viva-forum terecht komt.

Ik heb vanaf begin van dit topic meegedacht en meegeleefd dus vind dit wel jammer hoe dit loopt, en natuurlijk ga ik ook vissen en naar die verwijderde berichten, zet het dan niet op het internet als niemand het mag weten. Denk dan 2x na voordat je privacy-gevoelige informatie op het net gooit.
Dubbus, je hebt gelijk.

Dat schreef ook ik, echter kreeg vervolgens het verwijt dat ik een en ander oprakelde. Aangezien dat niet mijn bedoeling is: weg ermee. Zand erover. Streep eronder. Vergissen is menselijk en zowel TO als betreffende forummer hebben hier ongetwijfeld van geleerd.

Laten we het thema rusten, voordat het opnieuw een eigen leven gaat leiden.
Dus ik heb al die pagina's voor niks gescrolled! Geen nieuws=goed nieuws? Hopelijk gaat het goed met TO.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ja hoor, het gaat prima met TO. Ze ligt in bed de schillen eruit te pulken, en mits ze niet nog een keer zo belachelijk veel zonnebloempitten met schil eet moet er ooit wel een einde aan komen toch? Als die rommel eindelijk weg is zullen haar darmen nog wel even van slag blijven, maar dat komt ook wel weer goed.
quote:troelalaaaatje schreef op 31 oktober 2014 @ 18:48:

Dubbus, je hebt gelijk.

Dat schreef ook ik, echter kreeg vervolgens het verwijt dat ik een en ander oprakelde. Aangezien dat niet mijn bedoeling is: weg ermee. Zand erover. Streep eronder. Vergissen is menselijk en zowel TO als betreffende forummer hebben hier ongetwijfeld van geleerd.

Laten we het thema rusten, voordat het opnieuw een eigen leven gaat leiden.Thema?
Dus het is gelogen? tsss
Ab imo pectore
Sorry wie heeft mij herkend?

HaHaHa leuk.

Maa diegene die me herkend heeft verteld dat er een ander voorwerp in me kont zit als ik het goed begrijp? ?

En dan denk ik was het maar zo feest!

dan zou ik waarschijnlijk geopereerd worden en zou het er sneller uit zijn.

Ik wou geen klysma,, ik werd paniekerig, angstig,huilde en durfde niet!!

Dus ben ik ontslagen uit het ziekenhuis!

Voor de geïnteresseerde:

Ik lig nu weer in t ziekenhuis en heb me erover heen gezet.

Net hoge klysma gekregen.

Als ik morgen ochtend nog een klysma krijg zijn ze er denk ik allemaal uit.

Wel goed nieuws dus!!
Quote charona23

31-10-2014, 23:57

Sorry wie heeft mij herkend?

HaHaHa leuk.

Maa diegene die me herkend heeft verteld dat er een ander voorwerp in me kont zit als ik het goed begrijp? ?

Vanaf pagina 7 is er van alles verwijderd. Ik neem aan dat één van hun jou herkend heeft?

Sterkte en hopelijk ben je er snel van verlost.
is er al nieuws?
O dat is mooi. Beterschap en sterkte toegewenst.
De hele discussie over herkenning heb ik gemist. Snap ook niet wat de meerwaarde daarvan is als alles weer wordt verwijderd, zeg dan gewoon niets of stuur een PB.

Fijn om te horen dat je er vandaag vanaf bent TO! Je zal wel geen zonnebloempit meer kunnen zien ;)
De enige manier om de laatste pagina te zien zonder te scrollen, is een reactie plaatsen. Dus hoe gaat het vandaag?
Ik hoop dat je het allemaal kwijt bent nu.

Wat een toestand zeg.
Nee charona, het was een van je verpleegsters ofzo en ze zei niet dat je iets anders erin had gestopt maar dat je door een andere reden naar huis was gestuurd en je dat zelf wel wist (beetje echten schuld dikke bult zo kwam het over) ik zou een klacht indienen denk ik.

Sterkte
Dan zou ik ook zeker een klacht indienen. Wat een onprofessionele verpleegster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven