Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen slapen

18-09-2010 07:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap nu al weken slecht en begin er zo moe van te worden. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Lig nu ook al vanaf 12 uur in bed maar heb nog niet geslapen. Soms val ik smiddags of vroeg in de avond een uurtje in slaap. En als ik een keer wel redelijk slaap val ik ook niet voor een uur of 3-4 in slaap. Heeft iemand misschien nog een tip naast alle bekende dingen zoals lezen, warm bad, warme chocomelk etc. ?
ok
quote:mariekevanhallo schreef op 05 oktober 2010 @ 03:02:

hoi hoi ik heb er ook altijd last vab gehad ik neem sinds kort slaappillen ik verkoop [edit door moderator]

groetjesJa ja....................... Een slaapmiddel handelaar?!?!?! Ik weet niet hoor, maar is dit toegestaan op het vivaforum?
anoniem_103632 wijzigde dit bericht op 05-10-2010 20:36
Reden: Inderdaad niet toegestaan.
% gewijzigd
Nee, dus ik zou de quote ff weghalen Muppet. Mariekes post is gemeld.
quote:Hummeltje_ schreef op 05 oktober 2010 @ 07:31:

Nee, dus ik zou de quote ff weghalen Muppet. Mariekes post is gemeld.Ik had haar post ook al gemeld, maar ik kon dit topic niet meer zo snel vinden hihi. Ik zie dat mijn quote al is veranderd door de moderator(dank daarvoor)
Ik heb ook een tijd slecht geslapen. Ik kreeg het advies om na een half uur wakker te liggen, uit mijn bed te gaan en iets totaal nutteloos' te doen zoals een stuk uit het telefoonboek overschrijven of schone vaat gaan afwassen. Dit werd aangeraden omdat je dan weer even in beweging bent en daarna opnieuw gaat ontspannen, maar als je iets gaat doen wat WEL nuttig of leuk is, dan beloon je jezelf onbewust.

Bij mij hielp dit overigens niet, misschien bij anderen wel.

Maar wat mij eigenlijk het best hielp was om iets te eten met suiker voor het slapengaan, terwijl het meestal wordt afgeraden om 's avonds nog te eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven