Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Kohaku: dat is ook frustrerend. Iedereen wil toch het liefst “normaal” zijn.
Maar dat lukt ons hier allemaal niet. Sterkte!

Lise: je had waarschijnlijk liever een simpel gaatje gehad, dan was je er nu vanaf geweest.
Misschien kun je proberen je radiowerk wat uit te breiden: je hebt talent blijkbaar!
cesium24 schreef:
20-02-2019 11:15
Kohaku: dat is ook frustrerend. Iedereen wil toch het liefst “normaal” zijn.
Maar dat lukt ons hier allemaal niet. Sterkte!

Lise: je had waarschijnlijk liever een simpel gaatje gehad, dan was je er nu vanaf geweest.
Misschien kun je proberen je radiowerk wat uit te breiden: je hebt talent blijkbaar!
Mooi gezegd Cesium. Ik vind het heel herkenbaar.

Je tweede alinea. Ik was vergeten dat ik daar een zenuwbehandeling gehad heb, dus een gaatje was ook het meest logische. Ik dacht oprecht dat we dat wel even snel konden fiksen.
Nu moet ik geduld hebben en hopen dat het minder wordt. Maar hij heeft de kies gepolijst om de druk te verminderen en nu doet het alleen maar meer pijn. Plus, rust geven aan een kies, hoe ga je dat in hemelsnaam doen joh.
De tandarts had er zelf al weinig vertrouwen in.

Over dat radiowerk, ik heb een stem voor dovenradio zeg maar ;-)
En een hoofd voor radio, dus nee, bedankt :rofl:
Alle reacties Link kopieren
:hello: Iedereen :sun:

Ik wilde vanalles doen vanmorgen. En nu.. nouja, m'n boek is uit :$
Later is nu
Dreamer schreef:
20-02-2019 12:35

Da's ook nuttig Dreamer ;-)
Dreamer schreef:
20-02-2019 12:35

Dan heb je nu in ieder geval geen excuus meer voor vanmiddag...

Ik heb een ovenschotel gemaakt, krijg eters straks. En nu ga ik lekker lezen.
Geen excuus meer.. hmm.. ben in nieuw boek begonnen :D

IK móet brood halen, dus n u toch maar eens in de benen. :jump:
Later is nu
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik gewoon overal buiten sta. Het lukt me ook niet goed meer om mee te doen met de gesprekken hier. Want wie ben ik nou eigenlijk.. Hoeveel heb ik te zeggen..

Ik leerde iemand kennen laatst en die heeft een fijne psycholoog. Toen ik eindelijk durfde te vragen hoe ze daar aan kwam bleek het via de reclassering te zijn. Dus ik denk dat ik maar gratis kleding ga shoppen en als ik dan gepakt word zeg ik tegen de rechter “ja ik hoorde dat ze goede psychologen hebben bij de reclassering. En ik krijg geen hulp maar wel medicatie dus nu ben ik dik in de bijstand, dus Mja, 1 en 1 is 2, ik dacht ik ga maar kleding jatten tot ik gepakt word”.
Ha ha Yellow. Dat zou toch wat zijn. Ik zie het gezicht van de rechter al voor me als je dat zegt!
En verder niet zo gek doen, lekker mee blijven schrijven. Iedereen hoort er hier gewoon bij!

Ik heb vandaag lekker een vrije dag. Had vanmorgen een afspraak en vroeg of een collega een paar uurtjes wilde invallen. Ze wilde wel de hele dag werken. Nou graag!
Omdat man overmorgen weer voor langere tijd weg is, had ik bedacht wat leuks te gaan doen met man.
Even samen erop uit.

Afijn. Jullie kennen man inmiddels een beetje hè uit mijn verhalen?
We zijn dus gezellig...
Aan het verbouwen.
Man stuct en ik ben behang aan het steken. (6)
Gezellig.
Zo samen.... O_o
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
YellowLemon schreef:
20-02-2019 13:30
Ik heb steeds meer het gevoel dat ik gewoon overal buiten sta. Het lukt me ook niet goed meer om mee te doen met de gesprekken hier. Want wie ben ik nou eigenlijk.. Hoeveel heb ik te zeggen..

Ik leerde iemand kennen laatst en die heeft een fijne psycholoog. Toen ik eindelijk durfde te vragen hoe ze daar aan kwam bleek het via de reclassering te zijn. Dus ik denk dat ik maar gratis kleding ga shoppen en als ik dan gepakt word zeg ik tegen de rechter “ja ik hoorde dat ze goede psychologen hebben bij de reclassering. En ik krijg geen hulp maar wel medicatie dus nu ben ik dik in de bijstand, dus Mja, 1 en 1 is 2, ik dacht ik ga maar kleding jatten tot ik gepakt word”.

Natuurlijk hoor je erbij :hug:
Soms is het lastig alles bij te houden en te ónthouden en sowieso te lezen. Dat maakt je niet minder belangrijk :smooch:
Later is nu
Ik reageer ook niet op iedereen. Is moeilijk. Kop zit gewoon te vol
Nou, wat gezellig Lientje. Even lekker samen weg... naar het buurhuis. :couple:
Ik hoop dat je voor jezelf dan nog even wat leuks kunt doen
Later is nu
nartjie schreef:
20-02-2019 13:44
Ik reageer ook niet op iedereen. Is moeilijk. Kop zit gewoon te vol

Volgens mij hebben we daar allemaal in meer of mindere mate last van :hug:
Later is nu
Yellow: We hebben allemaal onze beperkingen en zitten grotendeels in hetzelfde schuitje. Er is hier begrip en geen veroordeling.

En: ik lees je graag, je kunt je situatie heel goed, en humorvol, beschrijven.

Lientje: dan geniet er nog maar even van, van het verbouwen. In ieder geval zijn jullie samen, al had een uitje me ook leuker geleken.
anoniem_640b06aa65580 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 18:12
14.29% gewijzigd
Er wordt zoveel geschreven dat niet alles bij te houden is.
Of op iedereen te reageren.

Dreamer, het bovengedeelte van het buurhuis is inmiddels bij ons huis getrokken.
Dus we hoeven de deur niet eens uit. Gewoon de trap op. :proud:
Nou Lientje, dat zijn jullie maar zo samen op de slaapkamer aan het klussen. Je kunt er vanalles bij denken dan :proud:
Later is nu
Dreamer schreef:
20-02-2019 13:49
Nou Lientje, dat zijn jullie maar zo samen op de slaapkamer aan het klussen. Je kunt er vanalles bij denken dan :proud:
Voor een beeb klussen .
Viva humor
Nou, maar ff niet meer denk. :rofl:
Leuk man, behang met beertjes erop. Je bent toch bezig :hihi:
Later is nu
Oké, ik geef mezelf even een schop onder m'n kont (hoop dat ik geen spier verrek) en ga brood halen. Toedels
Later is nu
@Yellow, ik heb dat gevoel ook een poos gehad.
Ik vond Dreamers uitspraak van eerder vandaag wel treffend; we willen zo graag normaal zijn.

Soms weet ik ook gewoon echt even niet wat ik moet schrijven en soms ben ik gewoon heel erg met mezelf bezig omdat ik ook wel met mezelf in de knoop lig.

Maar je hoort er hier net zo goed bij als alle anderen :hug:
Ik heb weer eens gewandeld, op mijn vertrouwde wandelschoenen want mijn hielen zijn nog steeds niet genezen. Gaat nog wat worden dit weekend.

En verder leidt de kiespijn lekker af van mijn andere pijnen, maar of dat nou de bedoeling is...
Over behang gesproken.. ik kan ook aan de slag :facepalm:

Afbeelding

En ik weet ook al wat ik erachter plak.
Ach, en dan dat koppie erbij :flirting:
lise1985 schreef:
20-02-2019 14:28
Ach, en dan dat koppie erbij :flirting:
Hebben? :cheer:

Afbeelding
YellowLemon schreef:
20-02-2019 14:37
Hebben? :cheer:
Ik ben allergisch ;-)
YellowLemon schreef:
20-02-2019 14:27
Over behang gesproken.. ik kan ook aan de slag :facepalm:

Afbeelding

En ik weet ook al wat ik erachter plak.
De onschuld zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven