Gezondheid alle pijlers

Nog steeds ongesteld

14-03-2013 20:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim 60 jaar en nog steeds ongesteld, gewoon keurig iedere maand. Voel me verder goed. Zijn er nog meer die dat hebben? Ben steeds van plan even naar dokter te gaan maar dat stel ik steeds uit,toch een beetje eng
? Heb je helemaal geen overgang gehad dan? Rond de 50'ste stopt het toch meestal.
Ga nou maar gewoon.
Dan gebruik je vast anticonceptie, pil oid?
Tja, 52 is een gemiddelde, geen wet van meden en perzen. Maar toch even naar de huisarts en vooral anticonceptie gebruiken, want in theorie kun je nog steeds zwanger worden.
Vind het wel een ''oude'' leeftijd om nog ongesteld te zijn. Zou toch eens langs de huisarts gaan. Baad het niet dan schaad het niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik denk dat het niet iets is om je zorgen over te maken. Maar je kan natuurlijk altijd even langs de huisarts. Ben je soms ook laat ongesteld geworden?
Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik geen anticonceptie, m'n man is gesteriliseerd. Overgang heb ik ook niet gehad, geen opvliegers of zo. Ben wel vrij laat ongesteld geworden, ik was al vijftien.
60 is best oud om nog niet in de overgang te zijn, maar niet onmogelijk. In mijn familie waren er ook vrouwen die op die leeftijd nog een cyclus hadden.

Dit soort dingen zitten toch vaak in de familie. Weet je hoe oud jouw eigen moeder/tantes/zussen waren toen ze in de overgang kwamen?
quote:gember999 schreef op 15 maart 2013 @ 06:57:

60 is best oud om nog niet in de overgang te zijn, maar niet onmogelijk. In mijn familie waren er ook vrouwen die op die leeftijd nog een cyclus hadden.

Dit soort dingen zitten toch vaak in de familie. Weet je hoe oud jouw eigen moeder/tantes/zussen waren toen ze in de overgang kwamen?Geen idee gember, ik heb alleen een moeder gehad, geen zussen, tantes of nichten enz. M'n moeder praatte daar nooit over en nu is ze er niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven