Gezondheid alle pijlers

Nog steeds verliefd:

26-12-2017 02:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve vrouwen en meiden,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik kon het echt niet meer inhouden om advies te vragen van mensen die ik niet ken.

Het is nu al ongeveer 3 maanden uit met mijn ex (ik had hier 6 maanden mee). De reden dat hij het uitmaakte was omdat hij blijkbaar niet meer verliefd was, of nooit verliefd is geweest. We houden nog veel van elkaar en hierdoor begrijp ik niet waardoor het uit is. Ook waren we volgens mij ontzettend gelukkig samen. Ook zelfs nog na 3 maanden kan ik dit niet geloven en wil ik zo graag bij hem zijn.

We hebben momenteel een beetje vriendschappelijk contact via snap en app. Echter wil ik hem zo graag terug. Iemand enig advies hoe of dit af te raden?

Groetjes,

Meisje

P.s hij heeft voor mij nog nooit een relatie gehad.
Waarom maak je twee keer hetzelfde topic aan?
Liefdesverdriet doet pijn..zeker de eerste keer.

Zoek afleiding..en echt door de tijd heen gaat het steeds beter.
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-12-2017 06:01
Waarom maak je twee keer hetzelfde topic aan?
Ik vond hem beter passen onder relaties maar ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen.
Ik zou dat vriendschappelijke contact voor een tijd verbreken. Zeg hem dat jij nog wel verliefd bent, en dat je tijd nodig hebt om er overheen te komen.
Proberen hem terug te krijgen is geen goed idee.
Mind the gap
Liefde kan je naar de tering helpen. Geen contact maken.
Verbreek het contact en zoek afleiding.
Ga leuke dingen doen met jouw vriend(inn)en. Iets actiefs, lekker naar buiten, sporten.
Ga vooral naar plaatsen waar je je ex NIET gaat tegenkomen. Vermijd zijn stamkroeg en plekken waar jullie samen zijn geweest.

Liefdesverdriet doet pijn, zeker de eerste keer. Maar het gaat ook weer over. Echt waar. Er komt een dag dat je je realiseert dat je alweer een hele tijd niet meer aan hem gedacht hebt. Of dat je tot over je oren verliefd bent, op iemand anders.

En tot die tijd mag je er best af en toe een traantje over laten.

Sterkte. :hug:
Ik moet helemaal niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven