Gezondheid alle pijlers

Nuvaring help

17-03-2014 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb jullie hulp nodig.

Sinds ongeveer 27 december ben ik aan de nuvaring..nu heb ik sindsdien rare klachten, beetje brandend maagzuur (minimaal wel maar toch), veel witte afscheiding en mn borsten zijn af en toe gevoelig.

Zijn dit typische klachten?

Ik heb denk ik last van het bang om zwanger te zijn syndroom ofzo, want ondanks dat ik de laatste keer (21 dec.) seksueel contact heb gehad (hij is er niet eens ingeweest zeg maar, heb 4 zwangerschapstesten gedaan, alle vier sochtends en alle vier negatief, ben al drie keer gewoon ongesteld geworden, niet minder....plus zou ik dan nu al 14 weken zijn en zie je nog niks, maar toch heb ik bevestiging nodig van jullie....

Zijn dit typische bijwerkingen en hoelang duurt het gemiddeld voor deze verdwijnen?

Helphelphelp!
Zijn er meiden met ervaringen op het gebied van bijwerkingen bij de nuvaring?

Gebruik m nu vanaf eind december en heb last van witte afscheiding, af en toe gevoelige borsten en af en toe wat brandend maagzuur.

Heb zelfs al 4 zwangerschapstesten gedaan, alle vier negatief (laatste keer is tie er niet eens ingeweest zeg maar, ben gewoon 3x ongesteld geweest, plus zou ik dan nu 14 weken zijn en zie je nog niks)

Denken jullie dat ik me nog zorgen moet maken qua eventuele zwangerschap of duurt het gewoon even voor die bijwerkingen verdwijnen?
Bij mij duurde het een maand of 3 of 4. Nu nergens last van, vind het ideaal (behalve dat het dus een verkeerde fase anticonceptie is met verhoogde kans op trombose, maar ja dat komt in m'n familie niet voor, en ik rook niet, dus hoop dat dat t ongeluk genoeg afzweert ;) )
Oke en jij had ook dit soort klachten?

Na al die testen etc zou ik me geen zorgen hoeven maken toch?
Als je je houdt aan de gebruiksaanwijzing, dus op tijd in doen en uithalen en weer indoen is de kans klein dat je zwanger bent. Maar er is nog steeds een kleine kans dat je zwanger bent, maar enorm klein.

Dus als je gedaan hebt wat moest en je test negatief, dan denk ik dat t wel los loopt.

Ik had ook last waar jij last van had, met knallende koppijn erbij. Echt verschrikkelijk. Maar ik was niet zwanger.

Waarom twijfel je?
Geen idee, gewoon te bang denk ik.

Diep van binnen weet ik dat het niet kan, bedoel niet eens seks gehad, 4 negatieve testen, 3x gewoon ongesteld, njet echt gegronde zwangerschapsklachten plus met 14 weken nog niks zichtbaar.

Toch heb ik soms bevestiging nodig van mensen die zeggen; meid dat kan helemaal niet, stom he?!?
3 topics?
En de inleiding ook...

Sinds ongeveer 27 december...
Sorry voor de drie topics haha hij gaf iedere keer een error!

En ja sinds ongeveer, heb m de 27e opgehaald en een paar dagen daarna ben ik ermee begonnen weet alleen niet meer exact welke snap ;)
Nee, snapnie, je doet 'm toch altijd op dezelfde dag (dus op bijv. een maandag) in en uit? Dan weet je toch wanneer je begonnen bent?
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
¤20,- voor de ZWB
Dus je hebt geen sperma in je gekregen? Hoe zou je dan zwanger kunnen zijn? En je bent al 3 keer ongesteld geweest en je hebt 4 testen gedaan............

Dit staat er in de bijsluiter:

De volgende bijwerkingen zijn gemeld door gebruiksters van NuvaRing:

Vaak: komen voor bij minder dan 1 op de 10 gebruikers

 buikpijn, misselijkheid

 schimmelinfectie van de vagina (zoals spruw), vaginaal ongemak als gevolg van de ring, jeuk aan de geslachtsorganen, afscheiding uit de vagina

 hoofdpijn of migraine, depressiviteit, minder zin om te vrijen

 pijnlijke borsten, pijnlijke menstruatie

 acne

 gewichtstoename

 verliezen van de ring

Verder kun je jouw vragen beter aan een arts stellen denk ik, want daar kunnen we geen zinnig antwoord op geven.
als je geen seks hebt gehad....dan vind ik je op zn minst dom.

Je snapt toch met een gezond verstand dat je niet zwanger kunt raken zonder seks met een man, die in jou klaarkomt, tenzij je Maria bent?

Of je moet in een vieze wc die 10 keer ondergespoten is tijden een orgie flink aan het rodeo rijden zijn geweest? maar dan nog heb je meer kans op een soa dan een kind als jij je nuvaring gewoon netjes in had.

Genoeg bevestiging? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven