Gezondheid alle pijlers

Nuvaring

09-02-2012 06:58 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik wil graag beginnen met Nuvaring,ik ben 21 jaar,ik vroeg me af moet ik echt een recept hebben om het te kunnen halen? Ik vind het echt niet fijn om naar de dokter te gaan namelijk :P Om het te kunnen krijgen moet je een lichaamelijk onderzoek laten doen bij de dokter of zo iets? of gewoon je dokter voor die recept vragen?

iig bedankt!
Dat recept*
Internagelaktisch
Om recept vragen.

Succes ermee! Ik heb hem 2 maanden gebruikt en heb me hondsberoerd gevoeld. Moe (extreem), misselijk etc. Leek wel zwanger :lol:
Ah okay Bedankt!
Ik heb hem gewoon op recept kunnen lrijgen en ben er wel heel blij mee. Merk er nog weinig van maar heb deze nog maar paar maanden
Ik heb 'm al járen en ben zeer tevreden.
WAAROM zijn mensen zo bang om naar de dokter te gaan?
Ik heb alleen een recept hoeven halen, geen onderzoekje of iets dergelijks. Niks om bang voor te zijn dus!

Drie jaar lang op zich heel tevreden gebruikt, alleen merkte ik dat ik er een -zoals iemand dat ooit zo mooi zei- ''behoorlijk sexloos wezen" van werd. Nu, na een jaar zonder, wil ik echt geen hormonen meer in m'n lichaam. Reageer er toch wat heftiger op dan verwacht. Maar dat werkt bij iedereen anders, dus vooral proberen.

Qua gebruiksgemak is de Nuvaring echt top!
quote:Stefke schreef op 09 februari 2012 @ 07:17:

Succes ermee! Ik heb hem 2 maanden gebruikt en heb me hondsberoerd gevoeld. Moe (extreem), misselijk etc. Leek wel zwanger :lol:

Ik heb hem nu 5 maanden en voel me ook vaak net of ik zwanger ben... soms haal ik hem er een par dagen te vroeg uit omdat ik PMS verschijnselen heb die niet te harden zijn en dan maar een stopweek neem om een menstruatie te krijgen. Libido is ook tot zero gedaald

Jammer want verder is het een heel makkelijk voorbehoed middel. Ik heb het met recept gekregen.
Ben ik dan zo oud dat inwendig onderzoek niet meer gedaan wordt bij het eerste gebruik van anticonceptie?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ach ja, iedere hormonenstuiterendekwallebal wordt wel toegelaten tot die jeugdige lichamen, maar een receptje bij de dokter vragen is zooooooo eng!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En googlen kunnen we ook niet meer maar dit moet natuurlijk ook weer gevraagd worden aan ons alwetend Viva-forum volk! Ik nie begrijpuh!
nuvaring+sofi2010+100%juist gebruik = oudste dochter van nu 6
Puck
Ik werd juist misselijk van de pil en heb nu nergens meer last van met de nuvaring. Hopelijk doet ie het ook goed, want nu een baby lijkt mij niet handig :-)
Heb 'm nu 3 maanden en na eerst 5 weken gevloeid te hebben, nu geen probleem.
quote:[message=11163154,noline]siana90 schreef op 09 februari Ik vind het echt niet fijn om naar de dokter te gaan namelijk !Waarom niet?
Hallo, ik gebruik ook al jaren de nuvaring. En heb er weinig tot geen last van. Alleen een huildag vlak voordat ik hem er uithaal, en soms wat minder libido, maar daar komen we ook wel overheen Ik kan 'm je aanraden, zeker omdat je er maar 2x per maand aan hoeft te denken (indoen en uithalen).

De dokter bijt niet hoor.. Daarna krijg je herhalingsrecept bij apotheek, dus hoef je verder niet meer naar de dokter. Makkelijk toch?
Ik vroeg alleen maar sorry hoor . En ik heb wel gegoogled :P iig bedankt allemaal quote:Fame schreef op 09 februari 2012 @ 09:40:

En googlen kunnen we ook niet meer maar dit moet natuurlijk ook weer gevraagd worden aan ons alwetend Viva-forum volk! Ik nie begrijpuh!
Ik vond de nuvaring persoonlijk niet zo handig in het gebruik, maar dat is voor iedereen verschilend natuurlijk. Gewoon bij de dokter gevraagd , krijg je gewoon een recept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven