Gezondheid alle pijlers

o, wat erg

24-11-2014 09:52 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
O, wat erg! Ik schaam me dood. Ben 36 en heb vannacht in mijn bed geplast. Ik droomde dat ik op kantoor naar de wc ging. maar het voelde niet normaal. ik deed mijn kleren goed en liep terug naar mijn kamer. Toen ik op de gang was moest ik ineens heel nodig. ik ging snel terug naar de wc. Ging snel zitten en wat een opluchting. En toen werd ik wakker en was alles nat. Ik droom wel vaker dat ik naar de wc ga, maar wordt (tot nu toe) altijd op tijd wakker. Ik schaam me dood. Hoe kan dit nu gebeuren? Ik heb gisteren niet meer gedronken dan anders. o wat erg.

Christa
Kan gebeuren. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt.
Ach het kan wel eens gebeuren, zou je er niet te druk om maken. Ga je voor het slapen wel naar de toilet? Als ik droom dat ik moet plassen heb ik meestal in het echt gewoon een erg volle blaas. Probeer voor het slapen nog eens te gaan plassen en drink een half uur voor het slapen niet zo veel.

Ongelukjes gebeuren, niet teveel stressen, dan moet je sneller haha ;)
Och kan gebeuren toch. Is iedereen vroeg of laat wel eens overkomen. Niet teveel mee gaan zitten, want dan ga je er een "probleem" van maken.

Lach erom, gooi je beddengoed lekker op een kookwasje en klaar.
Dat overkomt iedereen wel eens.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Joh, je moest eens weten wat voor rare dingen ik allemaal doe als ik slaap. Ik heb wel eens mijn vriend een harde klap verkocht. Zo! Riep ik er ook nog bij, hahaha. Ik heb ook een keer een plasdroom gehad, ik droomde dat de wc bezet was en dat ik moest wachten en wachten. Toen ik eindelijk aan de beurt was, was ik blij! En toen werd ik wakker in een nat bed. Ik zou me pas zorgen gaan maken als het elke nacht gebeurd. Je kunt trouwens gewoon drinken 's avonds want je zweet 1,5 liter vocht weg als je slaapt. Zou je niet zeggen he?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Niets om je voor te schamen, kan iedereen gebeuren. Je zat waarschijnlijk te diep in je droom.
Kan gebeuren
Voor wie schaam je je precies, je kan er toch niks aan doen?

Ik heb epilepsie en ken veel epileptici die zich schamen en verontschuldigen als ze in het openbaar een aanval hebben gehad, met name als ze daarbij plasten. Sneu toch? Shit happens, piss ook!
Als dit hiervoor nooit is gebeurd, dan denk ik dat je je er niet te druk om moet maken.
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
No worries inderdaad

Mocht dit vaker gaan gebeuren.. dan kan je altijd even je HA raadplegen
quote:Fame schreef op 24 november 2014 @ 10:18:

Dat overkomt iedereen wel eens.Bij mij tot nu toe niet, hopen dat het zo blijft.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:nwdesie schreef op 24 november 2014 @ 11:24:

[...]

Bij mij tot nu toe niet, hopen dat het zo blijft.

Gaat jou ook ooit nog wel eens gebeuren.

en dan is er niks om voor te schamen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wees blij dat we niet meer in de negentiende eeuw leven, dan had je al die natte rommel op de hand moeten wassen .
quote:gladoortje74 schreef op 24 november 2014 @ 10:36:

Joh, je moest eens weten wat voor rare dingen ik allemaal doe als ik slaap. Ik heb wel eens mijn vriend een harde klap verkocht. Zo! Riep ik er ook nog bij, hahaha. Ik heb ook een keer een plasdroom gehad, ik droomde dat de wc bezet was en dat ik moest wachten en wachten. Toen ik eindelijk aan de beurt was, was ik blij! En toen werd ik wakker in een nat bed. Ik zou me pas zorgen gaan maken als het elke nacht gebeurd. Je kunt trouwens gewoon drinken 's avonds want je zweet 1,5 liter vocht weg als je slaapt. Zou je niet zeggen he?Whaha heel herkenbaar!
Ik ken die plasdromen ook wel. Gelukkig word ik tot nu toe altijd op tijd wakker, maar ben wel bang dat het een keer misgaat idd. Ik weet van mijn moeder en beste vriendin dat zij dit ook hebben, en bij mijn vriendin is het al eens misgegaan.

Voor mij is het wel een teken dat ik oververmoeid ben en te weinig slaap gehad heb. Ik heb deze dromen voornamelijk in heel stressvolle periodes.

Maar balen zeg, je matras natuurlijk ook nat, dat zou ik nog het vervelends vinden, de rest kieper je de was wel in.
ook weleens gehad hoor. komt in de beste families voor moet je maar denken, maar niemand heeft het erover..
Heb het een keer gehad toen ik 7 was.

Jammer dan, het kan gebeuren.

Het is niet dat je bewust eens even lekker in je bed gaat piesen toch.

Beddengoed lekker in de was en zet matras even buiten in het zonnetje.
Dank je wel voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Toch heb ik er de hele dag aan gedacht. Het is geen moment uit mijn hoofd geweest. Midden in de nacht je bed opmaken hoop ik voorlopig niet meer mee te maken. Ik ga er van uit dat het me vannacht niet nog eens overkomt.

Christa
quote:gladoortje74 schreef op 24 november 2014 @ 10:36:

Joh, je moest eens weten wat voor rare dingen ik allemaal doe als ik slaap. Ik heb wel eens mijn vriend een harde klap verkocht. Zo! Riep ik er ook nog bij, hahaha. Ik heb ook een keer een plasdroom gehad, ik droomde dat de wc bezet was en dat ik moest wachten en wachten. Toen ik eindelijk aan de beurt was, was ik blij! En toen werd ik wakker in een nat bed. Ik zou me pas zorgen gaan maken als het elke nacht gebeurd. Je kunt trouwens gewoon drinken 's avonds want je zweet 1,5 liter vocht weg als je slaapt. Zou je niet zeggen he?Hahaha, wat erg
quote:Christa78 schreef op 24 november 2014 @ 20:54:

Dank je wel voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Toch heb ik er de hele dag aan gedacht. Het is geen moment uit mijn hoofd geweest. Midden in de nacht je bed opmaken hoop ik voorlopig niet meer mee te maken. Ik ga er van uit dat het me vannacht niet nog eens overkomt.

ChristaHele dag aan gedacht klinkt een beetje overdreven, waarom maak je je er zo druk over?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Niet druk om maken! Koop anders bij de Action even zo'n waterdichte hoeslaken, just in case.. Heb ik ook. (voor de kat, die piste eens op mijn vorige bed toen ik op vakantie was)
Nooit gehad, maar herken het soort droom. Je droomt dat je moet plassen en in je droom ga je ook, maar ipv opluchting moet je nog steeds plassen en moet weer op zoek naar 'n wc. Ik word uiteindelijk dan dus gewoon wakker en realiseer me dat ik nog steeds moet plassen en ga dan ook.

Als je alleen woont/slaapt hoef je je voor niemand te schamen, want er was niemand om het genante moment te aanschouwen.
Als je wat soda op je matras gooit en goed inborstelt en vervolgens opstofzuigt, krijg je de geur er ook uit.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ik had op internet gelezen dat je urinevlekken met talkpoeder uit een matras krijgt. Dat heb ik gisteren meteen gehaald en gebruikt. Even afwachten of de vlek er echt uit is.

Ik heb vanacht slecht geslapen. Ben een paar keer wakker geweest. Was blijkbaar toch bang dat het nog een keer zou gebeuren.

Mijn man was vanochtend ook zo vriendelijk om meteen te vragen of ik het droog gehouden had. Dat zijn van die momenten. Grrrr.

Christa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven