o, wat erg
maandag 24 november 2014 om 09:52
O, wat erg! Ik schaam me dood. Ben 36 en heb vannacht in mijn bed geplast. Ik droomde dat ik op kantoor naar de wc ging. maar het voelde niet normaal. ik deed mijn kleren goed en liep terug naar mijn kamer. Toen ik op de gang was moest ik ineens heel nodig. ik ging snel terug naar de wc. Ging snel zitten en wat een opluchting. En toen werd ik wakker en was alles nat. Ik droom wel vaker dat ik naar de wc ga, maar wordt (tot nu toe) altijd op tijd wakker. Ik schaam me dood. Hoe kan dit nu gebeuren? Ik heb gisteren niet meer gedronken dan anders. o wat erg.
Christa
Christa
dinsdag 25 november 2014 om 16:48
dinsdag 25 november 2014 om 16:53
quote:Christa78 schreef op 25 november 2014 @ 08:18:
Mijn man was vanochtend ook zo vriendelijk om meteen te vragen of ik het droog gehouden had.
Hier moest ik toch om lachen, zoiets zou mijn man ook zeggen, beter toch, om het luchtig te houden.
En maak je niet druk, je word echt niet ineens iemand die elke nacht in bed plast.
Dit gebeurt zoveel mensen, jammer dan, schoonmaken en de volgende nacht weer lekker verder slapen hoor.
Mijn man was vanochtend ook zo vriendelijk om meteen te vragen of ik het droog gehouden had.
Hier moest ik toch om lachen, zoiets zou mijn man ook zeggen, beter toch, om het luchtig te houden.
En maak je niet druk, je word echt niet ineens iemand die elke nacht in bed plast.
Dit gebeurt zoveel mensen, jammer dan, schoonmaken en de volgende nacht weer lekker verder slapen hoor.