Gezondheid alle pijlers

Oeps, melk was 2 maand overdatum!

16-12-2013 13:06 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net een ontzettend dom ongelukje gehad!

Ik was bij mijn ouders thuis en mijn moeder wou een glas melk pakken maar kwam erachter dat het 2 maanden over datum was. Ze wou het weggooien, maar doordat de telefoon ging liet ze het pak op het aanrecht staan.

Vervolgens kom ik thuis en heb een beetje haast. Pak een glas gooi de melk erin en voordat ik het wist had ik het al doorgeslikt. Ik dacht: Het was wel heel zuur, laat ik eens kijken naar de houdbaarheidsdatum. Jahoor, 14 oktober 2013. Oeps. En het pak had ook al 2/3 dagen opengestaan.

Nu was mijn vraag dus, iemand ervaring met zulke slimme acties ? Kan het kwaad? :P
quote:alcoholvrij schreef op 16 december 2013 @ 14:34:

Net gekeken. De verse gepasteuriseerde melk van de lidl is in tegenstelling tot andere verse supermarktmelk na 9 dagen buiten de koelkast gewoon nog goed. Uit onderzoek is gebleken dat de Lidl melk geen echte 'verse' melk is maar water aangemengd met melkpoeder.Dit klopt niet.
Of het kwaad kan? Nee voor jou niet, maar ik weet niet hoe oud je bent en of je al aan het klussen bent voor een beeb, maar je hebt wel kans dat die zure melk overslaat op de borstvoeding dus als je kind zuur gaat kijken weet je waar het aan kan liggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:alcoholvrij schreef op 16 december 2013 @ 14:34:

Net gekeken. De verse gepasteuriseerde melk van de lidl is in tegenstelling tot andere verse supermarktmelk na 9 dagen buiten de koelkast gewoon nog goed. Uit onderzoek is gebleken dat de Lidl melk geen echte 'verse' melk is maar water aangemengd met melkpoeder.Ah. Ik vond die Lidl melk ook al raar doen in de koffie. De melk viel uiteen, zeg maar. Lag in losse deeltjes op de koffie, heel vies gezicht alsof de melk niet goed meer was. Ik koop t niet meer.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven