Oh nee, ik ben ziek tijdens O&N
woensdag 31 december 2014 om 10:00
Hoi allemaal.
Ik voelde me de hele week al niet fit en uitgerekend vandaag word ik ziek.
Heb last van hoofdpijn/keelpijn/loopneus en ik zweet ontzettend.
De zweetdruppels lopen over mijn gezicht en mijn lichaam staat voor mij gevoel in de fik. Ik werd toen straks wakker en ik dacht serieus dat ik in bed had geplast want mijn kant van het bed was helemaal nat, maar dat kwam door het zweten. (Sorry voor de details)
Vanavond staat volgepland met hele leuke dingen en om 00:00 uur ben ik drie jaar samen met mijn vriend, dus dubbelop feest.
Maar voor mij word het blijkbaar thuisblijven met een dekentje op de bank, tenzij jullie goeie tips voor mij hebben. Ik hoop toch zó dat ik mij vanavond beter voel.
Ik voelde me de hele week al niet fit en uitgerekend vandaag word ik ziek.
Heb last van hoofdpijn/keelpijn/loopneus en ik zweet ontzettend.
De zweetdruppels lopen over mijn gezicht en mijn lichaam staat voor mij gevoel in de fik. Ik werd toen straks wakker en ik dacht serieus dat ik in bed had geplast want mijn kant van het bed was helemaal nat, maar dat kwam door het zweten. (Sorry voor de details)
Vanavond staat volgepland met hele leuke dingen en om 00:00 uur ben ik drie jaar samen met mijn vriend, dus dubbelop feest.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
woensdag 31 december 2014 om 10:05
woensdag 31 december 2014 om 10:06
Hier ook
Al vanaf zaterdag barstende hoofdpijn en last van Veel hoesten. Had al de hele week rustig aan gedaan, vanmorgen bij het wakker worden ook nog oorpijn erbij. Voel me belabberd! En ben al een giga olifant door de zwangerschap. Dadelijk maar opstaan om alle hapjes voor vanavond te maken, er komt bezoek. Uitgerekend vandaag ziek zijn, sjonge....
Heel veel beterschap en ondanks het ziek zijn hoop ik dat je je straks toch goed genoeg voelt en mee kan! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie jubileum
Heel veel beterschap en ondanks het ziek zijn hoop ik dat je je straks toch goed genoeg voelt en mee kan! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie jubileum
woensdag 31 december 2014 om 10:22
woensdag 31 december 2014 om 10:23
Ik drink veel water en thee. Mijn vriend gaat zo naar de supermarkt om sinaasappels en kiwi's op te halen, dus met die vitamine c zit het wel goed. Ik heb net al tegen hem gezegd dat hij vanavond beter alleen kan gaan,kreeg als antwoord terug dat hij dan liever thuis bleef om mij te kunnen vertroetelen. En dat hij samen wil vieren dat we drie jaar samen zijn. Natuurlijk erg lief van hem en ik wil ook niets liever, maar ziek is ziek. Ik ben nu niet echt gezellig.
Heb mijn moeder net geappt en die stuurde meteen al: kom hier maar heen dan leg ik je wel in de watten.
woensdag 31 december 2014 om 10:24
quote:Bitje93 schreef op 31 december 2014 @ 10:18:
Wat een enorme ramp, dat dit een mens kan overkomen zeg, iets ergers kan je toch niet bedenken ?
Is het misschien een optie om alle media in te schakelen om deze ramp af te wenden ?
Vergeleken met de ellende elders in de wereld is 90% van wat hier op het forum wordt geschreven triviaal.
Dat neemt niet weg dat TO er best even stevig van mag balen dat ze uitgerekend nu ziek is geworden.
TO, dat wordt uitzieken. Laat je vriend je goed verzorgen. Sterkte!
Wat een enorme ramp, dat dit een mens kan overkomen zeg, iets ergers kan je toch niet bedenken ?
Is het misschien een optie om alle media in te schakelen om deze ramp af te wenden ?
Vergeleken met de ellende elders in de wereld is 90% van wat hier op het forum wordt geschreven triviaal.
Dat neemt niet weg dat TO er best even stevig van mag balen dat ze uitgerekend nu ziek is geworden.
Ik moet helemaal niks!
woensdag 31 december 2014 om 10:32
quote:Nicky_L schreef op 31 december 2014 @ 10:24:
[...]
Precies. Wordt er een beetje moe van dat je tegenwoordig half dood moet zijn voordat het een openen van een topic waardig is.
Sterkte aan de zieken. Kijken hoe je het beste nu de avond in moet vullen. Jammer hoor.
[...]
Precies. Wordt er een beetje moe van dat je tegenwoordig half dood moet zijn voordat het een openen van een topic waardig is.
Sterkte aan de zieken. Kijken hoe je het beste nu de avond in moet vullen. Jammer hoor.
woensdag 31 december 2014 om 10:35
Zo te lezen ben ik niet de enigste die ziek is.
Ravati: dank je wel! Jij ook veel beterschap gewenst! Kun je het wel opbrengen om hapjes te maken en bezoek te ontvangen?
Stellar: jij ook veel beterschap gewenst!
Carenza: dat weet ik, zit niets anders op denk ik. Gelukkig heb ik genoeg leuke films in huis liggen, dus ik zal me niet zo gauw vervelen.
Ravati: dank je wel! Jij ook veel beterschap gewenst! Kun je het wel opbrengen om hapjes te maken en bezoek te ontvangen?
Stellar: jij ook veel beterschap gewenst!
Carenza: dat weet ik, zit niets anders op denk ik. Gelukkig heb ik genoeg leuke films in huis liggen, dus ik zal me niet zo gauw vervelen.
woensdag 31 december 2014 om 10:37
quote:viva-amber schreef op 31 december 2014 @ 10:24:
Met een fles champagne, toastje, een deken op de bank voor de tv. Lekker rustig
Ik denk dat die champagne er met dezelfde gang weer uitkomt. En dat vind ik zonde van de champagne.
Ik sla dit jaar de alcohol maar even over, hou het wel bij water en thee.
Met een fles champagne, toastje, een deken op de bank voor de tv. Lekker rustig
Ik denk dat die champagne er met dezelfde gang weer uitkomt. En dat vind ik zonde van de champagne.
Ik sla dit jaar de alcohol maar even over, hou het wel bij water en thee.
woensdag 31 december 2014 om 11:00
woensdag 31 december 2014 om 11:29
woensdag 31 december 2014 om 12:10
woensdag 31 december 2014 om 12:35
Voor alle zieken, heel veel beterschap!
Op dit moment hebben jullie hier weinig aan, maar wat ik altijd doe bij griep en verkoudheid, is mezelf 's nachts dik aankleden, zodat ik het lekker uit kan zweten. Ik knap daar altijd enorm van op.
Als ik maar voel dat er een verkoudheid zit te wringen, spray ik mijn neus altijd een paar keer per dag met colloïdaal zilverwater, en ik spray dit ook in mijn keel.
Zo heb ik al een paar keer een verkoudheid tegen kunnen houden.
Een beetje pepermuntolie op de neusvleugels geeft meer lucht, en pepermuntolie is ook lekker verkoelend bij hoofdpijn.
Bij buikgriep, diarree of maagklachten neem ik altijd meteen twee capsules actieve zwarte kool.
Op dit moment hebben jullie hier weinig aan, maar wat ik altijd doe bij griep en verkoudheid, is mezelf 's nachts dik aankleden, zodat ik het lekker uit kan zweten. Ik knap daar altijd enorm van op.
Als ik maar voel dat er een verkoudheid zit te wringen, spray ik mijn neus altijd een paar keer per dag met colloïdaal zilverwater, en ik spray dit ook in mijn keel.
Zo heb ik al een paar keer een verkoudheid tegen kunnen houden.
Een beetje pepermuntolie op de neusvleugels geeft meer lucht, en pepermuntolie is ook lekker verkoelend bij hoofdpijn.
Bij buikgriep, diarree of maagklachten neem ik altijd meteen twee capsules actieve zwarte kool.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
woensdag 31 december 2014 om 13:23
quote:Ravati schreef op 31 december 2014 @ 10:06:
Hier ook
Al vanaf zaterdag barstende hoofdpijn en last van Veel hoesten. Had al de hele week rustig aan gedaan, vanmorgen bij het wakker worden ook nog oorpijn erbij. Voel me belabberd! En ben al een giga olifant door de zwangerschap. Dadelijk maar opstaan om alle hapjes voor vanavond te maken, er komt bezoek. En je zegt het bezoek niet af?
Hier ook
woensdag 31 december 2014 om 13:26
quote:Dropje70 schreef op 31 december 2014 @ 12:35:
Ik weet niet of dat altijd verstandig is. Bij hoge koorts kan het gevaarlijk zijn (oververhitting), dan zou je juist wat moeten koelen.
Ik weet niet of dat altijd verstandig is. Bij hoge koorts kan het gevaarlijk zijn (oververhitting), dan zou je juist wat moeten koelen.
woensdag 31 december 2014 om 13:36
quote:lila01 schreef op 31 december 2014 @ 13:26:
[...]
Dat weet ik ook niet, maar bij mij voelt het goed.
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar ik check bij mezelf nooit mijn lichaamstemperatuur als ik ziek ben.
[...]
Dat weet ik ook niet, maar bij mij voelt het goed.
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar ik check bij mezelf nooit mijn lichaamstemperatuur als ik ziek ben.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.