Gezondheid alle pijlers

Ongelooflijk duizelig, wat mankeer ik?

27-06-2013 18:16 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kom ik als een aansteller over, maar ik mankeer nooit iets. Ik ben dan ook echt een leek als het om ziektes en aandoeningen gaat. Daarom vind ik het ook een beetje eng dat ik zo duizelig ben. Ik loop al de hele dag te tollen, ben al een paar keer echt omgevallen.

Vanmorgen was ik erg duizelig. Op weg naar yoga, fietste ik bijna tegen een stoep op en kon ik moeilijk mijn balans houden. Tijdens de yoga viel ik bijna om en ben ik maar eventjes gaan zitten...

Ik heb toen ik thuiskwam 2 boterhammen gegeten (voordat ik naar yoga ging al een bak yoghurt gegeten), misschien had ik honger? Dat was het niet. Toen ben ik naar bed gegaan, heb 2 uur liggen slapen (wat heel uniek is, want ik kan nooit slapen overdag). Maar nu zit en lig ik nog steeds te tollen.

Wat doen jullie meestal als je last hebt van duizeligheid?
Ik had het toen ik nog te veel zuivel at. Vooral sochtends zuivel eten breekt ijzer af. Dag hielp mij enorm!

Maar ja kan bij jou natuurlijk wat anders zijn. Het is zomaar een tip. Ik kwam er zelf nl pas na een jaar tobben achter! Succes xxx
Je kunt een virusinfectie hebben waarbij je evenwichtszenuw is ontstoken.

Informatie

Het voelt als zeeziek zijn. Zolang je ligt valt het wel mee, sta je op dan kun je tegen de vlakte gaan en moeten spugen.

Ik had het gelukkig maar een paar dagen. In bed blijven met een emmertje naast je, dat is het makkelijkste. En dan is het het snelste weer over.
@kadushi: Nee, geen hypochonder, ik zou bijna zeggen helaas niet: heb zelf de ziekte van Menière.
Kan echt alles zijn, naar je huisarts.