Ongerust! Geïnjecteerd kan dat?
maandag 16 april 2018 om 21:39
Zou het best willen maar hoop echt dat TO de huisarts gaat bellen en in gesprek gaat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 16 april 2018 om 21:40
Oh ok die heb ik gemist dan.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-04-2018 21:37Er zijn wel meer topics geweest door een moeder die doodsbenauwd was dat haar kind(eren? ) AIDS zouden hebben opgelopen doordat iemand ze gestoken zou hebben met een besmette naald.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 16 april 2018 om 21:46
Huh?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 21:44Dank je wel mensen die wel de moeite nemen om wel serieus te reageren ik zie de grap er niet van in lig er al weken wakker van in ieder geval.
Fijne avond
Nah, fijne avond dan maar.
Maar vertel nou eens... hoe kom je hierbij? Hoe kan iemand bij jouw twee weken oude baby komen als jij of iemand anders altijd in de buurt is?
maandag 16 april 2018 om 21:46
Er is ook serieus advies gegeven. Alsjeblieft, doe er iets mee. Het klinkt echt alsof je in de knoop zit. Sterkte.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 21:44Dank je wel mensen die wel de moeite nemen om wel serieus te reageren ik zie de grap er niet van in lig er al weken wakker van in ieder geval.
Fijne avond
maandag 16 april 2018 om 21:51
Er wordt meerdere malen gevraagd hoe je bij dit idee komt en hoe dit gebeurd zou zijn.Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 21:44Dank je wel mensen die wel de moeite nemen om wel serieus te reageren ik zie de grap er niet van in lig er al weken wakker van in ieder geval.
Fijne avond
Als je er wakker van ligt: bespreek het met je man en/of de huisarts.
maandag 16 april 2018 om 22:02
Probeer eens even heel logisch na te denken. Kan een baby geprikt worden zonder krijsen...
Hoe kun je doorslapen met een kleine van 2 weken, je ligt dan toch op één oor...
Waarom zou iemand een baby prikken, injecteren met iets? zoja wat dan en wat heeft dat voor nut.....
Ga naar de ha en vraag therapie want echt dit is niet gezond.
Hoe kun je doorslapen met een kleine van 2 weken, je ligt dan toch op één oor...
Waarom zou iemand een baby prikken, injecteren met iets? zoja wat dan en wat heeft dat voor nut.....
Ga naar de ha en vraag therapie want echt dit is niet gezond.
maandag 16 april 2018 om 22:12
Heeft jouw kindje dan nu ergens last van? Kan het ook een insectenbeet zijn geweest?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 21:57Als het gebeurd zou zijn moet dat s'nachts geweest zijn toen we lagen te slapen want ik heb mijn kindje nog NOOIT alleen thuis gelaten uiteraard.
Sloten heb ik daarna meteen veranderd.
En baby met HIV? Nee dat zijn geen topics van mij.
enn wijzigde dit bericht op 16-04-2018 22:12
5.71% gewijzigd
maandag 16 april 2018 om 22:12
Slaapt de baby niet bij jullie? Of heb je anders geen babyfoon? Je zou dat toch gehoord hebben? Buiten dat het me sowieso onwaarschijnlijk lijkt dat iemand zo'n ziek plan ten uitvoer brengt. Ziekelijk jaloers is nog altijd iets anders dan doelbewust een baby beschadigen. Waar zou ze jullie kind mee geïnjecteerd moeten hebben? En waar zou ze dat vandaan moeten hebben gehaald? Werkt ze bij een apotheek, is ze arts?
De kans lijkt mij echt nihil, ik zou ook denken aan een muggenbeet of zoiets dergelijks.
De kans lijkt mij echt nihil, ik zou ook denken aan een muggenbeet of zoiets dergelijks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 16 april 2018 om 22:27
Waarom zou dat een reden zijn om jouw kind te vermoorden?Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:25Ik ben me juist na de eerste inenting zorgen gaan maken omdat dat plekje er precies hetzelfde uitzag.
Uiteraard zou het gewoon iets anders kunnen zijn.
Maar maak me gewoon zorgen vooral omdat ex al heeft aangegeven dat sowieso haar kinderen jaloers zijn op het feit dat hun vader een nieuw kindje heeft gekregen. Komt ook nog bij dat mijn schoonfamilie en man geen goed woord voor haar over hebben omdat ze ziekelijk jaloers schijnt te zijn ook op het feit dat zijn ex een nieuwe vriendin en kindje heeft.
En ja dat baart me zorgen.
maandag 16 april 2018 om 22:28
Diamond1983 schreef: ↑16-04-2018 21:25Goedenavond,
Ik zit al een tijdje met iets en weet niet wat ik ermee aan moet hopelijk kan iemand me advies geven.
Het gaat om mijn dochtertje die had namelijk twee weken na haar geboorte een plekje boven op haar handje en het zag eruit alsof ze daar met een injectienaald gestoken was.
Nu heeft mijn partner een ziekelijk jaloerse ex die nog een sleutel van ons huis kan hebben. Kwam ik later pas achter.
Nu is mijn vraag zou je daar wat van gemerkt hebben als ze op de hand prikken bij een baby?
Graag zou ik jullie advies willen want naar de huisarts durf ik niet
BVD
Een overbezorgde moeder
Ja dat merk je. Meeste baby's laten dan echt wel weten dat ze niet blij zijn. Wat vindt je partner van deze theorie?
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
maandag 16 april 2018 om 22:29
Ik neem aan dat ze gegild heeft bij de inentingen. En ik neem aan dat je oons nachts wakker wordt als je dochter huilt. Dus dan kan het niet dat ze geprikt is met een naald zonder dat jullie het gemerkt zouden hebben wat zij zal gehuild hebben en jullie horen datDiamond1983 schreef: ↑16-04-2018 22:25Ik ben me juist na de eerste inenting zorgen gaan maken omdat dat plekje er precies hetzelfde uitzag
maandag 16 april 2018 om 22:30
Hoi TO, je ligt al nachten wakker omdat je je zorgen maakt om je baby. Dat lijkt me heel rot.
Als je net moeder bent komt er natuurlijk veel op je af en je wil het beste voor je baby. Ik heb in het begin ook vaak nog even gecontroleerd of mijn baby nog goed lag, of de deken niet te hoog was opgekropen. Als je bezorgdheid zo heftig is dat je er wakker van ligt kan je huisarts je verder helpen, dat komt echt vaker voor.
Als je net moeder bent komt er natuurlijk veel op je af en je wil het beste voor je baby. Ik heb in het begin ook vaak nog even gecontroleerd of mijn baby nog goed lag, of de deken niet te hoog was opgekropen. Als je bezorgdheid zo heftig is dat je er wakker van ligt kan je huisarts je verder helpen, dat komt echt vaker voor.