Gezondheid alle pijlers

Ongerust over koorts

15-11-2013 08:17 28 berichten
Ik wil als disclaimer meegeven dat ik hyperchondisch kan zijn maar wil even graag mijn verhaal kwijt.

Sinds een korte tijd moest ik enorm veel plassen en had ik t gevoel dat er een enorme druk op mijn kruis zat. Bij de huisarts was urine op kweek gezet en daarin werden bacterieen gevonden. Omdat ik mij niet lekker voelde had ik me woensdag getemperatuurd en was mijn temperatuur ruim 38 graden. Woensdagavond ben ik mey antibiotica begonnen. Plasklachten nemen af. Wel houd ik last van buikpijn en enorme vermoeidheid. En wat me t meest zorgen baart. Mijn temperatuur blijft boven de 38 graden.

Als ik google lees ik overal dat koorts na 1 of twee dagen al weg moet zijn. Ook haal ik vervelende dingen in mijn hoofd. Ik lees dan dat koorts vaak een symptoom van kanker is, ik denk dan: wie weet heb ik al veel langer een verhoogde temperatuur. Kortom, ik word gek van mezelf.

Net de doktersassistent gebeld en die gaat overleggen of ik een zwaardere kuur nodig heb.

Daar moet ik straks over terugbellen.

Baal er gewoon van dat ik mij zo zorgen maak :(((
Alle reacties Link kopieren
Idd, een handicap is meer dan niet kunnen lopen...

Betekenis ' handicap '

Je hebt gezocht op het woord: handicap.

han·di·cap (de; m; meervoud: handicaps)

1

belemmering, nadeel

2

lichamelijk of geestelijk gebrek

Mijn zoon heeft add, dat valt ook onder de handicaps.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sjezus ga ff lekker overdreven reageren op het woord handicap...

Last van bagatellisme?

Hypochondrie is verrekte beperkend. TO zet het tenminste gelijk in haar OP.

Koorts is een temp >38,5 c. Tussen de 37,5 en 38,5 noemen we het verhoging. Is heel normaal bij een onsteking. Koorts heeft een functie. Behalve als het veel te hoog of laag is icm andere symptomen moet jeje zorgen maken.

De AB zal gauw aanslaan. Wacht ff af.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven