Ongesteld na/door seks

zondag 8 november 2009 om 14:13
Als ik seks heb op een van de laatste dagen van mn menstruatie, of zelfs de dag ná mn menstruatie, ben ik vaak ineens weer volop ongesteld.
Ik ben dan echt niet of nauwelijks meer ongesteld, maar we klaar zijn komt het bloed er weer met bakken tegelijk uitstromen. Dit duurt dan 1 á 2 dagen en daarna is houdt het weer op.
Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?
Ik ben dan echt niet of nauwelijks meer ongesteld, maar we klaar zijn komt het bloed er weer met bakken tegelijk uitstromen. Dit duurt dan 1 á 2 dagen en daarna is houdt het weer op.
Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?
zondag 8 november 2009 om 14:20

zondag 8 november 2009 om 14:39
Ik vond het altijd wel handig om sex te hebben als ik ongesteld moest worden maar het kwam er nét niet aan. Dan was het even het laatste zetje om de sluizen te openen zeg maar.
Of het erger wordt aan het einde weet ik niet, want ik voel me nooit zo fris dan dus heb geen sex. Maar lijkt me wel normaal hoor. Fijn idee toch? Anders zou al dat bloed maar blijven zitten tot volgende maand ofzo. Weet niet of het zo werkt, maar ik denk altijd maar eruit is eruit.
Of het erger wordt aan het einde weet ik niet, want ik voel me nooit zo fris dan dus heb geen sex. Maar lijkt me wel normaal hoor. Fijn idee toch? Anders zou al dat bloed maar blijven zitten tot volgende maand ofzo. Weet niet of het zo werkt, maar ik denk altijd maar eruit is eruit.