Gezondheid alle pijlers

Ongesteld na/door seks

08-11-2009 14:13 9 berichten
Als ik seks heb op een van de laatste dagen van mn menstruatie, of zelfs de dag ná mn menstruatie, ben ik vaak ineens weer volop ongesteld.

Ik ben dan echt niet of nauwelijks meer ongesteld, maar we klaar zijn komt het bloed er weer met bakken tegelijk uitstromen. Dit duurt dan 1 á 2 dagen en daarna is houdt het weer op.

Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van?
Alle reacties Link kopieren
jep hier idem
Ik heb het nog nooit gehad, kan je er dus ook niet mee helpen. Het klinkt wel heel vervelend, ik hoop dat je wat meer info krijgt zodat je weet wat het zou kunnen zijn/ waardoor het ontstaat. En anders even aan de dokter/ assistente vragen?
@Wolletje: fijn, herkenning :-)

@Chocolade: Ik heb er verder geen last van. Ik vroeg me wel af of meer mensen het hebben. Naar de dokter ermee vind ik dan weer een beetje overdreven..
Ik vond het altijd wel handig om sex te hebben als ik ongesteld moest worden maar het kwam er nét niet aan. Dan was het even het laatste zetje om de sluizen te openen zeg maar.

Of het erger wordt aan het einde weet ik niet, want ik voel me nooit zo fris dan dus heb geen sex. Maar lijkt me wel normaal hoor. Fijn idee toch? Anders zou al dat bloed maar blijven zitten tot volgende maand ofzo. Weet niet of het zo werkt, maar ik denk altijd maar eruit is eruit.
nou ik ben dan dus al niet meer ongesteld...dus met afvegen enzo geen roze of rood meer.

maar idd na de sex dan dus ineens wel weer bloed.

maargoed das dan alleen nog de dag erna en dan ist ook echt over hoor.
Een vriendin van me heeft dat ook. Bij haar komt het door een gekantelde baarmoeder.
Ik heb het ook gehad, bleek ontstoken binnenboel te zijn. Even laten bevriezen bij de gyn en je bent er vanaf!
@Leinnie en Marie_Liselotte: mij lijkt dat bij een gekantelde baarmoeder en ontstoken binnenboek je niet alleen gaat bloeden aan het eind van/vlak na je menstruatie. Daar zou je toch ook tussendoor last van hebben dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven