Ongesteldheid uitstellen
zondag 2 augustus 2020 om 11:13
Hallo,
Het wordt de komende dagen tropisch warm in Nederland. Dus heerlijk genieten en zwemmen zou je denken. Maar helaas word ik binnenkort ongesteld en slik al jaren geen pil meer. Hoe stel ik mijn ongesteldheid uit? Heb wel een tampon geprobeerd, maar dat zit niet lekker of ik doe hem er verkeerd in kan ook.
Het wordt de komende dagen tropisch warm in Nederland. Dus heerlijk genieten en zwemmen zou je denken. Maar helaas word ik binnenkort ongesteld en slik al jaren geen pil meer. Hoe stel ik mijn ongesteldheid uit? Heb wel een tampon geprobeerd, maar dat zit niet lekker of ik doe hem er verkeerd in kan ook.
zondag 2 augustus 2020 om 11:25
En dat is dan gewoon veilig? Aangezien de pil alleen op recept te krijgen is.
Ik zou proberen tampons goed in te krijgen. Ik vond dit ook niet meteen fijn en anders ja er komen nog genoeg lekkere dagen.
zondag 2 augustus 2020 om 11:30
Houd er rekening mee dat het niet bij iedereen werkt. Bij mij negeerde mijn hormonen dat hele pilletje en was ik gewoon ongesteld tijdens vakantie.
Heb je al tampax geprobeerd? Die zijn wat beter hoog in te brengen door de huls.
En als ik het nog nodig zou hebben, zou ik die cups proberen. Daar lees je goede ervaringen over.
Heb je al tampax geprobeerd? Die zijn wat beter hoog in te brengen door de huls.
En als ik het nog nodig zou hebben, zou ik die cups proberen. Daar lees je goede ervaringen over.
zondag 2 augustus 2020 om 11:33
Bij bijzondere gelegenheden, gebruik ik altijd beppie tampons. Ken je die? Volgens mij zijn er ook wel andere merken van.
Soort van sponsjes die je wat dieper inbrengt. Zonder touwtje.
Ik vind ze ideaal bij bijvoorbeeld warm weer (broeit niet). Of ik gebruik ze bij een dagje strand, sauna, zwemmen of seks.
Zijn redelijk prijzig. Dat dan wel weer.
Soort van sponsjes die je wat dieper inbrengt. Zonder touwtje.
Ik vind ze ideaal bij bijvoorbeeld warm weer (broeit niet). Of ik gebruik ze bij een dagje strand, sauna, zwemmen of seks.
Zijn redelijk prijzig. Dat dan wel weer.