Gezondheid alle pijlers

onrustige maag

30-01-2014 19:18 9 berichten
Heeft iemand tips van wat je kunt drinken als je iets verkeerds gegeten hebt en daardoor al 5 keer verspreid over de dag hebt moeten overgeven? Ik heb twee keer geprobeerd een glas water te drinken, maar een paar minuten nadat ik het gedronken had, heb ik ook dat overgegeven. En ik heb nu zo'n dorst.

En helpt paracetamol tegen overgeven? Mijn maag is helemaal van slag.
Kleine slokjes en niet te koud drinken. Misschien wat slappe thee of cola zonder prik?
Alle reacties Link kopieren
Neem water met O.R.S., zodat je niet uitdroogt. Kleine slokjes per keer. Kans blijft groot dat het er weer uit komt, maar dan heb je het in elk geval geprobeerd. Waarschijnlijk gaat het morgen weer wat beter, sterkte
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
lauwe cola (geeeeen light) zonder prik.
Dank jullie wel. Ik zal weer een slokje proberen en kijken of het deze keer wel binnen blijft.
ORS idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
domperidon zetpillen helpen tegen braken en zijn zonder recept te halen bij de (nacht) apotheek.

En als je iets tegen reisziekte in huis hebt, dat helpt vaak ook.
Gewoon blijven proberen, kleine slokjes, iets warme cola.

Beetje bouillon om je zout weer wat aan te vullen.
quote:single-lady schreef op 30 januari 2014 @ 20:44:

domperidon zetpillen helpen tegen braken en zijn zonder recept te halen bij de (nacht) apotheek.

En als je iets tegen reisziekte in huis hebt, dat helpt vaak ook.

Dit dus. Domperidon zorgt ervoor dat je maag inhoud extra snel naar de darmen gaat. Je hebt dus je vocht opgenomen voordat je weer gaat spugen. Werkt heel goed bij dit soort situaties.

Bij heftige dorst zou je ook op een ijsblokje kunnen sabbelen. Dan krijg je maar weinig binnen maar is wel prettig voor je dorstgevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven